איך מתקינים פס צבירה מגנטי?

פסי תאורה מגנטיים מאתר לגעת באור, שנקראים גם פסי צבירה, מאפשרים לתלות יחד כמה גופי תאורה, וכך להימנע מתלייה של כמות גדולה של מנורות באזורים שונים בחלל. הלן מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך להתקין פס צבירה מגנטי:

נתחיל בחומרים הדרושים:

פס צבירה מגנטי עם חורים שנקדחו מראש 

ברגים (אם לא כלולים בפס המגנטי)

מברג

פלס (אופציונלי)

עִפָּרוֹן

הנה השלבים להתקנת פס צבירה מגנטי:

בחר את המיקום: החלט היכן ברצונך להתקין את הפס המגנטי. המיקומים הנפוצים כוללים אזורים מרכזיים בחללים גדולים כמו סלונים, מטבחים וחדרי אוכל.

הכן את הקיר: ודא שהמשטח שבו אתה מתקין את הפס המגנטי נקי ויבש. אם הרצועה נכנסת למטבח, ודא שהיא רחוקה ממקורות חום ואינה חוסמת שקעי חשמל.

מיקום וסימון: החזק את הרצועה המגנטית אל הקיר במיקום הרצוי. השתמש בעיפרון כדי לסמן את מיקומי החורים על הקיר. אם לרצועה המגנטית יש חורים שנקדחו מראש, סמן דרך אותם חורים. אם לא, סמן את הנקודות שבהן אתה מתכנן להבריג את הרצועה לקיר. 

הכנס ברגים: אם הפס המגנטי מגיע עם ברגים, הכנס אותם לתוך חורי הפיילוט שקדחתם. אם לרצועה אין חורים שנקדחו מראש, השתמשו בברגים המתאימים למשקל ולגודל הרצועה. הברג אותם לתוך הקיר, השאר מספיק מהבורג חשוף לתליית הרצועה המגנטית.

תלו את הרצועה המגנטית: הנח את הרצועה המגנטית על הברגים והחלק אותה כלפי מטה כך שהברגים יתאימו לחורים או בחריצים ברצועה. אם לרצועה המגנטית שלך אין חורים או חריצים, אתה יכול להשתמש בסרט דביק, בתנאי שהוא חזק מספיק כדי להחזיק את הפס וכל פריט שאתה מתכוון לתלות עליו.

הדק את הברגים: לאחר שהרצועה המגנטית ישרה וממוקמת כראוי, הדק את הברגים היטב. ודא דפס הצבירה מחובר היטב לקיר.

>> באתר https://lagatbaor.co.il/ ניתן לבחור את פסי הצבירה המגנטיים המתאימים ביותר לתלייה בבית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד