שולחן פינג פונג

טניס שולחן – חוויה לכל המשפחה

בילויים עם המשפחה לא תמיד קל למצוא, לכן לעיתים רבות אנו מוצאים את משפחתנו מבלים שעות רבות מול הטלוויזיה והמחשב. טניס שולחן לעומת זאת, יכול לשדרג את החיים המשפחתיים בצורה מדהימה, בעיקר שאנו יודעים כיצד להפעיל את המשפחה ומתי להציע משחקים משותפים. אז כיצד הופך טניס שולחן לחוויה משפחתית כיפית במיוחד? התשובות בהמשך.

טניס שולחן – מה אנחנו צריכים לדעת

טניס שולחן הידוע גם בשמו ‘פינג פונג’ – הוא אחד ההמצאות התחרותיות הכפיות ביותר שהומצאו בעולם הספורט. על מנת לשחק טניס שולחן, לא צריך ניסיון קודם או קורס מיוחד, וניתן על ידי כמה משחקים קצרים להבין את הטכניקה והרעיון של המשחק.

משחק הטניס מתאים לכל המשפחה, מילדים קטנים עד המבוגרים היותר תוך שהוא דרך מעולה להעביר את הזמן, לפתח את הכושר הגופני, להמריץ את הדם, להתחרות ולהתנסות בפעילות ספורטיבית כיפית.

טורנירים עם המשפחה

משפחות רבות אוהבות לשמור על הכושר הגופני וגם על איחוד המשפחה באמצעות קיום טורנירים משפחתיים בטניס שולחן. המשפחות המורחבות או הגרעיניות, נפגשות למשחקי טניס של שעות מרובות עם מתחרים קבועים, זוגות ומנצחים. על מנת להוסיף מוטיבציה, ניתן בסוף הטורניר לחלק גביעים או מתנות לכל מי שניצח וגם למי שהשתדל והשתתף.

טניס שולחן לשבתות וחגים

החגים הישראליים והשבתות הם הזדמנות נהדרת למשחק כיפי של טניס שולחן עם כל המשפחה. טניס יכול להיות פעילות נהדרת שתחליף ישיבה ממושכת על הספה ופיצוח גרעינים בלתי נגמר. על מנת להתחיל – הניחו את קערת הפיצוחים, שימו בגדים קצרים, הזמינו את הילדים וצאו למשחק טניס מרגש ומלהיב במיוחד.

שולחן טניס לבתים פרטיים – איפה ניתן למקם?

שולחן טניס לבתים פרטיים הוא אלמנט מקסים שמוציא את כולם מהקופסא. את שולחנות הטניס ניתן למקם בצלם של עצים בחצרות גדולים או חניות. על שולחן הטניס יש להגן באמצעות כיסוי מיוחד, ורצוי להוסיף כמה כדורים רזרביים ולפחות ארבעה מחבטים למשחקי זוגות משותפים.

באמצעות שולחן הטניס החיים יהפכו לכיפיים, ספורטיביים ומיוחדים יותר. אנו ממליצים להפוך את המשחקים לחוויה קבועה שאותה תקיימו עם המשפחה או עם החברים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד