פח טמון קרקע

דרכים לשמור על רחוב נקי

 

זבל זרוק ברחוב, ריהוט מפורק בצדי הרחוב, שקיות בגדים מפוזרות, ערמות של גזם, חתולים משוטטים – כולם נראים רע ברחוב שאתם גרים. ואתם ששילמתם או משלמים כסף רב על מגורים ברחוב שלכם: נותרים אובדי עצות מול כל אלה ומנסים לחשוב מה לעשות כדי שהרחוב שלכם יראה נקי ויפה יותר. אז מהן הדרכים לשמור על רחוב נקי? הכל בהמשך.

החליפו את שיטת איסוף הזבל ברחוב – כאשר הזבל ברחובות נערם, השכונה מתחילה להראות רע וגם להריח בהתאם. לכן הגיע הזמן להחליף את שיטת איסוף הזבל הרחוב. כיום במקום אותם פחי זבל שנותרים פתוחים, בולטים ומלאים ניתן ליהנות משיטת איסוף זבל חדשנית של פח טמון קרקע. פח טמון קעקע הוא פח אשפה לכל דבר שבו האשפה מאוכסנת בפח בצורה אנכית, ובצורה זו תופסת רק שטח מזערי פי חמש  מפני השטח בהשוואה לשיטות הקיימות כיום. בכך באמצעות כוח הכבידה הזבל נכנס לקרקע ואינו נמצא על הרחוב או מזהם את הרחוב וניתן להשליך אותו לפח ללא חשש והוא מכיל כמות כפולה של אשפה, מה שעוזר בחסכון וביכולת של העדר אשפה ברחובות.

היפטרו מערמות של ריהוט ובגדים ברחובות – רבים האנשים רוצים להפטר מביגוד ורהיטים ולכן הם זורקים אותו ברחוב: מה שגורם לעומס על מדרכות. לכן מה שכדאי לעשות במקרים כאלה הוא פשוט לארגן ‘שוק קח ותן’ שכונתי. שוק זה מזמין את כל אנשי השכונה לאסוף את החפצים המיותרים שלהם אל מרכז ציבורי, ופשט להפטר מהחפצים בצורה מסודרת תוך שהם מוצאים חפצים חדשים שתושבים אחרים ברחוב רוצים להפטר מהם. לשוק אפשר להזמין את כל תושבי השכונה ובכך ליהנות משלל פריטים מדליקים. את כל החפצים שנותרו ניתן לתרום לצדקה ובכך לעשות מעשה טוב במיוחד.

משליכים את הגזם למקום הנכון – לעיתים תושבים מפנים גזם אל פח האשפה, מה שיוצר עומס על הפחים ומשם נאספת אשפה ברחוב. לשם כך חשוב את הגזם לזרוק במקום הראוי שהוא או באלות גדולות המיועדות לגזם ונאספות על ידי העירייה, או פח אשפה המיועד לגזם.

טיפול בחיות הרחוב – חשוב לטפל בבעלי החיים המשוטטים ברחוב. תנו לבעלי החיים מים ואוכל בקערות מסודרות ופינות שתייה, ודאגו על ידי העירייה לסרס ולעקר אותם למען יתרבו ויחיו חיים אומללים וקשים.

אם תעשו את כל אלו תוכלו לשפר את מראה הרחוב ואת החיים בו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד