gift-553143_1920

חבילות מתנה ליולדת מוצאים בוויז בייבי

כאשר אתם רוצים לרכוש חבילת מתנה מושלמת ליולדת ולמישהי שאתם אוהבים, אתם בוודאי רוצים לרכוש ליולדת מתנה מושלמת שתהיה לה שימושית ולא תישאר מאחור או תאוחסן בבוידם, ולכן חשוב להיות מקוריים ולחשוב על מתנה מושלמת מקורית ופרקטית עבורה.

כאשר ישנו תינוק קטן החיים הופכים למעט מלחיצים וההורים זקוקים לכל עזרה ולכל כלי עזר שיוכל לשמש אותם בגידול התינוק, ולכן חשוב להיות מעשיים גם כאשר אתם קונים מתנה ליולדת.

חבילות מתנה ליולדת מאתר וייז בייבי

אחת המתנות המקוריות שמצאנו נמצאות באתר בשם וויד בייבי או wisebaby. באתר זה ישנן חבילות שהן גם יפות ומעוצבות בצורה מתוקה במיוחד, והן גם פרקטיות להפליא. בחיפוש באתר תוכלו למצוא חבילות שמכילות אביזרי תינוק פרקטיים במיוחד. אז אילו חבילות מתנה ליולדת תוכלו למצוא באתר?

ישנן מספר חבילות שלכדו את תשומת ליבנו:

חבילת מתנה היי בייבי קלאסיק – חבילה זאת מעוצבת בצורה מקסימה ומשעשעת והוא בעיצוב מקורי של וייז בייבי. החבילה כוללת קופסת אחסון מרובעת שמתאימה לכוורת צעצועים סטנדרטית. החבילה עצמה היא קופסת אחסון לצעצועים, ויש בה מגבת קפוצון מושלמת מבד במבוק רך גודל, כוס משפך מתוקה לאמבטיית תינוק, חיתול טטרא ענק שימושי להנקה או החתלה שמיכת קיץ קלילה.

חבילת מתנה לתאומים – למי שילדה תאומים מתאימה חבילה גדולה מפנקת במיוחד. זהו בעצם מארז מתנה עם משטח פעילות מושלם, המתקפל בקלות בצורת אקורדיון נוח מאוד לנשיאה ומתאים לטיולים ולנסיעות. החבילה היא בעצם ארגז גדול ומעוצב, שבו גם חיתולים גדולים מבד איכותי, זוג שמיכת חלומות וזוג כוסות משפך מתוקות לאמבטיית תינוקות.

חבילת היי בייבי פלוס – לסיום נציג חבילה נוספת והיא חבלה המכילה שק קנבס ענק לאחסון צעצועים, כוס משפך מתוקה לאמבטיה, וחיתול טטרא לאמבטיית תינוק.

baby-165067__340[1]

משלוח החבילות לכל מקום שתרצו!

אחת היתרונות בהזמנת החבילות, הוא שהחבילות מגיעות עד לבית היולדת, לבית החולים או לכל מקום שתרצו כאשר הדובדבן שבקצפת הוא שהמארז שמגיע בצורה מרהיבה ארוז בחוט ראפייה עם כרטיס ברכה מקסים ומעוצב. כמה כיף ויפה!

אנו ממליצים להיכנס לאתר wisebaby ולבחור את החבילה המתאימה מכל ליולדת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד