חיסכון בצריכת חשמל

חיסכון בצריכת חשמל

חשבון החשמל מהווה את אחת ההוצאות הגדולות שלנו כל חודש בחודשו, בעיקר כאשר מדובר בחודשי הקיץ בהם המזגן נוטה להיות דולק לאורך רוב שעות היום. ניתן באמצעות מספר פעולות פשוטות לחסוך לא מעט כסף ועל הדרך לעזור לשמור על הסביבה ועל שלמות כדור הארץ שלנו. כאמור, רוב חשבון החשמל שלנו מורכב מצריכת המזגן, לכן אחת הדרכים הפשוטות ביותר להקטנת הצריכה ולחיסכון בצריכה החשמל היא הפעלה נבונה יותר של המזגן. ראשית כל, בטרם אתם מפעילים את המזגן כדאי לוודא כי כל החלונות והדלתות בבית סגורים. כאשר נשאר פתח כלשהו, האוויר הקר בורח החוצה והמזגן נאלץ לעבוד הרבה יותר קשה (כלומר לצרוך יותר חשמל). מעבר לכך, מומלץ לסגור את התריסים ובכך לעזור בקירור הבית ולחיסכון בצריכת החשמל של המזגן.

טיפים שיעזרו לכם לחסוך בצריכת החשמל

כאמור, המזגן מהווה גורם מרכזי בצריכת החשמל של רוב האנשים, לכן הפעלה מושכלת שלו יכולה לחסוך לא מעט כסף. שימו לב, כי לא חייבים לקרר את החדר ל – 16 מעלות, ניתן בהחלט להסתפק בטמפרטורה נעימה של 25 מעלות, דבר שיחסוך לכם כ – 40% מצריכת החשמל של המזגן. כמו כן, תקפידו לנקות את מסנן המזגן אחת לתקופה כדי להבטיח עבודה יעילה יותר של המזגן מצד אחד, ואוויר נקי יותר מצד שני. נקודה חשובה נוספת שכדאי לקחת בחשבון היא כיבוי המחשב ברגע שסיימתם לעבוד עליו. תתפלאו לדעת כי שומר מסך אינו חסכוני באנרגיה, ולמעשה השארת המחשב על מצב של המתנה צורך יותר אנרגיה מאשר במצב ההפעלה הרגיל שלו. לכן פשוט תלחצו על כפתור הכיבוי ותתפלאו כמה חשמל תוכלו לחסוך בצורה הפשוטה הזאת.

לסיכום, ניתן לחסוך משמעותית בצריכת החשמל הביתית באמצעות מספר פעולות פשוטות שאינן מצריכות מאמץ מיוחד. החלפת הנורות בבית לנורות חסכוניות היא אחת הפעולות הראשונות שתרצו לעשות, היות ומדובר בחיסכון רציני בצריכת החשמל לעומת הנורות הרגילות. כמו כן, הקפידו להזמין איש מקצוע שינקה את דוד החשמל שלכם מאבנית אחת לכמה שנים, על מנת להבטיח חימום מים מהיר ויעיל יותר תוך צריכת חשמל נמוכה יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד