מגן אצבעות - אביזר חובה בכל גן ילדים

מגן אצבעות – אביזר חובה בכל גן ילדים

אחד הנושאים שבולטים לנו ברמות הרגישות שלהם בהקשר לילדנו הוא נושא הבטיחות שלהם. בכל פעם שעלינו לרכוש ציוד, רהיט או אביזר שישמש את הילד בין אם מדובר בבגד, צעצוע, רהיט, עגלה או כל דבר אחר אנו בודקים בשבע עיניים ושואלים את עצמנו האם מדובר במוצר איכותי ולא פחות חשוב – בטיחותי. איך ניתן לוודא את נושא הבטיחות במוצרי תינוקות וילדים?

  1. תקנים – כל מוצר שנמכר בישראל חייב להיות מסומן בתקן. בין אם התקן אירופאי, אמריקאי או ישראלי זה פחות משנה ובכל מקרה עליו להיות מסומן על ידי מכון התקנים, כך נדע שהוא נבחן מבחינה בטיחותית וכי ניתן לעשות בו שימוש בלי בעיה.
  2. לקרוא על מוצר – מכיון שאנו נמצאים בעידן הדיגטלי, קיימת בפנינו האפשרות בלחיצת כפתור לבדוק על המוצר ולקרוא עליו את כל המידע הרלוונטי. מומלץ לבדוק על פי ההוראות של המוצר מהי הדרך הנכונה ביותר להרכיב, להפעיל או לתחזק אותו וכך לשמר את נושא הבטיחות.
  3. המלצות – בהמשך לנושא הוירטואליות ניתן לנסות ולחפש המלצות על המוצר באתרי המלצות הקשורים לעולם התינוקות והילדים. בנוסף, קיימת האפשרות גם להיעזר ברשתות החברתיות ולבקש מחברים שלנו המלצות לגבי מוצר ספיציפי של חברה כמו חברת בטיחותי וכך נוכל להיות די בטוחים שמדובר במוצר אמין, איכותי ובטיחותי.

אז אוקיי, בכל מה שקשור לאזור הנוחות שלנו – הבית והסביבה הקרובה לבית, אנחנו פחות או יותר מכוסים וכמובן שיש גם את העיניים שלנו שבודקות את השטח בו הילד שלנו נמצא, משחק ומסתובב ללא הרף. אבל מה לגבי גן הילדים, מה לגבי חוגים וקייטנות אליהם אנו שולחים את הילד בשעות היום, שעות אחר הצהריים ובחופשים?. הרי ברוב הזמן הילד שלנו לא נמצא בהשגחה שלנו אלא בעלי מקצוע הם אלו שאחראיים לבטיחות שלו. כאן דרושה אקסטרה תשומת לב ובדיקה מעמיקה שאכן מדובר בחללים בטיחותיים. חשוב לראות שכל המוצרים המסוכנים לילדים כמו חומרי ניקוי וחפצים חדים נמצאים בהרחק ידם של הילדים. יש לבדוק שאין בגן צעצועים שיכולים לסכן את הילד שלנו ולגרום לו לחנק. בעיה נוספת הן בבית והן בגן קשורה דווקא לדלתות.

בשנייה אחת של חוסר תשומת לב או מבט אל הילד תוך כדי שהוא משחק עם אחת הדלתות, האצבעות שלו עלולות להיתפס והוא עלול להיפצע. מוצר חדש שפותח על ידי חברת בטיחותי – מגן אצבעות לדלת – אביזר חובה בכל גן ילדים ובכל בית. המגן תפוס בשני הצדדים שלו על ידי מוטות אלומיניום מה ששומר על עמידותו. המגן מתאים לכל דלת ומונע מצבים של תפיסת אצבעות הידיים בצדדים של צירי הדלת

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד