החלפת מצבר

טיפים להחלפת מצברים

אם מסתכלים על מבנה הרכב, אז במובן מסוים המצבר הוא הלב שלו. לא ניתן להתניע את הרכב בלי מצבר, אך להבדיל מהלב שלנו, יש צורך להחליף את המצבר אחת לכמה לשנים שכן הוא מתרוקן עם הזמן.

כעת עולה שאלה, כיצד עושה את זה, כיצד מחליפים מצבר בצורה נכונה, אחראית, אשר לא תסכן את הרכב מצד אחד, ומצד שני, תאפשר לנו ליהנות מהמצבר ומהרכב זמן רב ונוכל להשתמש בו בצורה אופטימאלית לצרכים שלנו.

לפני שנציג מספר טיפים להחלפת מצברים, מתי וכיצד עושים זאת, חשוב לומר, מוטב תמיד להיעזר באנשי מקצוע ולא לעשות את זה לבד. גם אם אתם מבינים בכלי רכב, מוטב להיעזר באנשי מקצוע בשביל לרכוש את המצבר במקום נכון, וכן מוטב להיעזר באנשי מקצוע על מנת להרכיב אותו בצורה טובה.

מתי כיצד מחליפים מצבר

לגבי השאלה מתי מחליפים מצבר, הרי שבאופן עקרוני, מצבר אמור להחזיק מעמד 3-4 שנים בממוצע, ולעיתים גם יותר. זה תלוי בסוג הרכב, וכן בסוג הנסיעות שאתם מבצעים. הטענה הרווחת היא שנסיעות קצרות מקצרות את אורך חיי המצבר, אך זה לא תמיד נכון בהכרח.

כמו כן, קיימת המלצה של אנשי מקצוע רבים, להחליף את המצבר אחרי שנתיים, עם זאת, מאחר ומדובר רק בחצי מאורך חייו, ייתכן ומדובר בהמלצה שאין מאחוריה ממש ולכן עדיף לחכות עוד שנה לפחות.

החלפת מצבר, חייבת להיעשות במקרה ויש קשיים בהתנעה של הרכב, בין אם מדובר בקושי חד פעמי או קושי מתמשך, שכן זה מלמד שהמצבר עומד להתרוקן. אנחנו יכולים לראות את זה, כשהמזגן לא עובד כראוי או שהאורות אינם מאירים בצורה הכי אופטימאלית שלהם.

לפני סיום צריך להתייחס למחיר. מצבר טוב יכול לעלות מאות שקלים ואף ולמעלה מכך. מוטב לעשות סקר שוק לפני שאתם בוחרים מצבר, כמובן שעליכם לדעת איזה מצבר יכול להתאים לרכב שלכם ספציפית. כך תוכלו לרכוש את המצבר אשר ישרתם אתכם בצורה הטובה ביותר. על כן, כשאתם עושים סקר שוק, שימו לב בין אילו מצברים אתם משווים.

 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד