למה מוצרי חשמל התייקרו

מזגן עילי או מזגנים מיני מרכזיים, מה נכון יותר לעסק שלכם?

אם אתם מנהלים עסק או משרד ומחזיקים מספר רב של עובדים וחדרים בתוך חלל העבודה שלכם, אתם גם מן הסתם רוצים לדאוג להם לתנאים הטובים ביותר. אתם תשימו דגש על הקפה שיחכה להם במטבחון, תדאגו שתמיד יהיו להם ניירות טואלט וריח טוב בשירותים, תוודאו שהמנקה מכין להם את החדר ליום המחר ותציידו אותם בכל האלמנטים שאתם רק יכולים, על מנת שהתפוקה שלהם, במהלך יום העבודה, תהיה גבוהה, נכון? בדיוק מאותה סיבה, גם לכל הקשור במיזוג במשרד, יכולה להיות השפעה ישירה על העבודה שלהם.

וכאן, יכול להיווצר דיסוננס בין טובת העסק לטובתו של העובד. אם נחשוב על זה רגע, עדיף שבכל חדר יהיה מזגן משל עצמו, שהעובד יוכל לשלוט על המעלות שלו, ובכך לחסוך חיכוכים מיותרים. הבעיה היא, שברגע שהשליטה עוברת לידיים של העובדים, אתם, כבעלי עסק, יכולים למצוא את עצמכם בסוף החודש עומדים מול חשבון חשמל מופרך.

לא מספיק שיהיו לכם כמה וכמה מזגנים שיעבדו בו זמנית, העובדים במקום עבודתם יכולים להקל ראש, אפילו שלא במודע, ולשכוח פעם אחר פעם לכבות את המזגן כשהם יוצאים הביתה. מי שיסבול מזה, זה כמובן בית העסק, שיצטרך להתמודד עם חשבון החשמל המנופח.ריהוט למשרד

אז מה הפתרון?

אם כן, הפתרון המומלץ למשרדים גדולים עם חדרים שונים, הוא שימוש במערכות מיזוג מרכזי. אותם מזגנים, למעשה, מעבירים דרך התעלות שלהם, את האוויר הקר שנקבע מראש. לכל חדר יש פתח משלו, וברגע שמדליקים את המזגן בנקודה אחת ראשית, כל החדרים השונים נהנים מהטמפרטורה שנקבעת.

מה עושים כשלאחד חם ואחד קר?

זאת כמובן בעיה נפוצה מאוד. הדרך לפתור את הנושא היא פשוטה ויעילה. בכל פתח שממנו מגיע האוויר הקר יש תריסים שאפשר לווסת לפי הצורך. ככה שאם בחדר אחד קר מדי, אותו עובד יכול בקלות לסגור את התריסים, או לצמצם את הפתח שלהם, וכך ליהנות מהקור מבלי לסבול ממנו.

כמה זה חסכוני?

מאוד! במקום שתצטרכו לרכוש, לתחזק ולשלם על כמה מזגנים בו זמנית, מזגנים מיני מרכזיים יעזרו לכם גם לשלוט וגם לחסוך בהוצאות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד