29377296_m

משרד עיצוב פנים

בישראל פועלים מאות אם לא אלפי משרדי עיצוב פנים. מדובר על משרדים בהם מחזיקים מעצבי פנים אשר קיבלו את הכשרתם בפקולטות ובחוגים השונים בישראל ובחול.

כמות המשרדים הגדולה נובעת מהפריחה בתחום, פריחה אשר החלה בשנות התשעים ונמשכת עד היום. אנחנו יכולים לראות גידול במספר המשרדים ובמספר מעצבי הפנים בישראל, הן בזכות העובדה שנפתחו הרבה יותר חוגים ופקולטות בתחום, אך גם בזכות העובדה הפשוטה, שכיום הרבה יותר אנשים מתעניינים בתחום זה. צריך לומר עוד, שעם השנים מקצוע עיצוב פנים התרחב, ובמקרים רבים נוצרו בו התמחויות ייחודיות שונות, למשל, עיצוב חדרי שינה, עיצוב מטבחים, סלונים, ועוד.

השאלה הגדולה היא, כיצד בוחרים משרד עיצוב פנים. כיצד מכל המבחר שעומד מולנו, אנחנו יכולים לבחור משרד שיתאים לצרכים שלנו. לשם כך יש כמה נקודות שעלינו להתייחס אליהן.

sampler-1508279_640

ראשית, עלינו לבחור משרד עיצוב פנים שעונה לצרכים שלנו. אנחנו לא נבחר משרד גדול ויוקרתי אם אנחנו מבקשים לעצב דירה קטנה, מצד שני לא נבחר משרד קטן אם אנחנו רוצים לעצב משרד או בית גדול. אנחנו נעדיף לשכור משרד שיכול לענות על הצרכים שלנו מהיבטים שונים, בין אם זה מבחינת גודל, תקציב, וכן יכולות לעמוד בדרישות שלנו, כולל דרישות של לוח זמנים.

שנית, אנחנו נבחר משרד עיצוב פנים שקונספט העבודה והעיצוב שלו מתאים לנו. לשם כך עלינו לראות תיק עבודות שלו וכן לשבת עם הגורמים השונים במשרד בשביל להבין, מה סגנון העיצוב שלהם.

שלוש, בחירת משרד עיצוב פנים היא גם שאלה של תנאים, למשל, זמינות ונגישות לעבודה, מיקום המשרד (נעדיף משרד שנמצא קרוב למבנה אותו אנחנו מעצבים בשביל שנוכל לבצע את התהליך בצורה הדוקה וכמה שיותר מהר).

ארבע, כשאנחנו בוחרים משרד עיצוב פנים, הכימיה בינינו לבין המעצבים במקום צריכה להיות גבוהה. הם צריכים להבין אותנו, לתקשר איתנו בצורה נוחה ונעימה, אנחנו צריכים להרגיש בנוח לדבר איתם, לשאול שאלות, לסתור את דעתם ולבקש מהם לשנות גישה או כל בקשה אחרת.

חמש, חשוב שנלך לישון בלילה בידיעה שעשינו בחירה שאנחנו מרוצים ממנה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד