מאוררים

פתרונות לקירור חודשי הקיץ

הקיץ כבר בפתח ורבים מנסים להבין כיצד ניתן לעבור את חודשי הקיץ בשלום. בחודשי הקיץ ישנם ימים נעימים, אך עם זאת יש גם ימי שרב כבר שחייבים פתרונות מיידים, בין אם מדובר בבתים פרטיים גדולים ובין אם מדובר בדירות קטנות יותר. אז כיצד נצנן את הבית בחודשי הקיץ? כמה הצעות בהמשך.

בניית פרגולה – בניית פרגולה היא אחד האמצעים הטובים ביותר לצינון הבית בקיץ. כאשר אתם בונים פרגולה אתם גם מצננים את הבית, גם מורידים את הטמפרטורות בחלל הבית ובעיקר במקומות בקרובים לפרגולה, ובד בבד מכינים לכם מקום נפלא לבלות בו את חודשי הקיץ. בניית פרגולה מקנה לכם מקום נפלא לאחר בו חברים ומשפחה בקיץ וגן לבלות בו את שעות הבוקר המוקדמות ושעות אחר הצהריים בימים החמים של הקיץ.

מזגנים מפוצלים – לדירות ובתים גדולים מומלץ להתקין מזגנים מפוצלים. כיום ישנם מגוון מזגנים שיכולים לקרר את הבית היעילות ובחסכנות, כאשר המזגן המפוצל יכול לקרר את כל חדרי הבית לפי טמפרטורות משתנות. בדקו איזה מזגן הכי טוב וחסכני לבית שלכם ומתאים לאקלים שבו אתם מתגוררים.

מאווררי תקרה – אם פעם מאווררי תקרה היו מוצר ישן וחורק, היום בזכות טכנולוגיה ועיצוב מתקדמים ניתן לרכוש מאווררי תקרה מעוצבים, יעלים וחסכוניים לבית. מאווררים מסוג זה מעולים לדירות קטנות וגם לבתים גדולים וניתן לווסת אותם לפי הטמפרטורה הרצויה. המאווררים מפזרים את הקור בצורה שווה בכל הבית והם מעוצבים בצורה מדהימה.

הקמת בריכה בחצר הבית – עוד דרך כיפית לצנן את הגוף בחודשי הקיץ היא דרך הקמה, הצבה או בנייה של בריכה בחצר הבית. אם יש לכם מקום, בנו בריכה, קנו בריכה קטנה או בריכה ניידת לחצר הבית. הבריכה תהווה אחלה בילוי משפחתי שיצנן אתכם בימי הקיץ.

רישות החלונות והדלתות – עוד חשוב לרשת את החלונות והדלתות ברחבי הבית. רישות החלונות והדלתות מקנה כניסת אוויר טבעית לבית, הוא מונע כניסה של מזיקים לבית ומכניס אור לבית בזמנים שאתם מפחדים לפתוח חלונות שמא יכנס אבק או לכלוכים לבית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד