למה מוצרי חשמל התייקרו

מזגנים שקטים – ואנו רעננים ורגועים

אם אתם מכירים את המזגנים שהופיעו לראשונה בתחילת שנות ה-70 של המאה הקודמת, אתם לבטח זוכרים את מזגן החלון שהיה מרעיש. היום טכנולוגיה היא של ייצור מזגנים שקטים. למשל האינוורטור שהפך להיות שם דבר בטכנולוגיית המזגנים, הן מבחינת החיסכון באנרגיה והן מבחינת העבודה השקטה שלו. כאשר האוויר בחלל, יגיע לטמפרטורה הרצויה המזגן לא ייכבה, כי אם יפחית את המהירות והכוח וישמור על הטמפרטורה הרצויה לנו בחלל. הפעולה הזו, אינה רק שומרת על המזגן, כי אם הצריכה של האנרגיה תהיה פחותה יותר. בזכות המצאת האינוונטר,  המדחס מחזיק מעמד לשנים ועובד בצורה שקטה יותר.

 

הבחירה המגוונת של סוגי המזגנים

הרבה יותר קשה היום לרכוש מזגנים שקטים, בגלל המגוון הרב של הדגמים, הן מתוצרת הארץ והן מחו”ל. שיטות הקירור וריבוי היצרנים, עשוי לבלבל אותנו. תחום המזגנים ממשיך להתפתח ובכל תקופה מסוימת, אנו עדים להמצאה טכנולוגית או שדרוגים של מזגנים. יש תחילה להתאים את גודל המזגן לגודל החלל שבו אנו מעוניינים להתקין את המזגן. ניתן למצוא מזגנים חיצוניים ופנימיים, מזגנים מפוצלים בעוצמות שונות ויש להתאים את המזגן על פי הצרכים והתקציב של כל אחד. כל המזגנים מופעלים בשלט רחוק ואף מותאמים למערכת בית חכם. הטכנולוגיה המתקדמת בתחום המזגנים, מקנה לנו חיישנים שמווסתים את מידות הקור או החום על פי המיקום.

 

ההבדל בין מזגנים בטכנולוגיה חדשה לבין טכנולוגיה ישנה יותר

אנו מכירים את התרמוסטט שפועל וגורם למזגן להפסיק את עבודתו כאשר הוא מגיע לטמפרטורה הרצויה ואז שוב מופעל לאחר שהטמפרטורה מתחממת לאחר פרק זמן מסוים. הטכנולוגיה של מזגנים שקטים, מפעילה את המזגן הוא לא ייכבה, כי אם ימשיך על פעולה פחותה ואף יפחית את מהירותו. פעולה זו לא רק ששומרת על המזגן, כי אם גורמת לו לצריכה פחותה מבחינת האנרגיה.. ניתן לשלוט במזגנים החדשים, הן ברמת הלחות והן ברמת הטמפרטורה הרצויה לנו בחלל. גם מבחינת הפיקוד האלקטרוני, ניתן לראות אם חסר גז למזגן וכן פיקוד זה מקנה למזגן תקינות לאורך שנים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד