ארגון חתונה

תכנון אירוע בטבע

על מנת לתכנן אירוע בטבע, חשוב להתחיל ולסיים עם הפקה קפדנית של כל פרטי האירוע. הפקת אירוע בטבע דורשת תכנון והפקה וזאת משום שהאירוע אינו מתקיים באולם או בגן אירועים.

באירוע בטבע בין אם מדובר בהפקת חתונה, הפקת יום הולדת, הפקת אירוע חברה ועוד, חשוב לדאוג לכלל הציוד הדרוש לאירוע משום שבטבע חשוב שיהיה את כל מה שדרוש לאירוע הכולל:  חשמל, תאורה הגברה, כסאות, שולחנות קייטרינג, צליות ואפילו ביטוח שיבטח את המשתתפים בו.

מלבד זאת חשוב למצוא לוקיישן שלא מפריע לאף אדם וחיה, ויש לקבל אישורים מתאימים לתכנון האירוע. אז בכל הבלגן הזה כיצד מתחילים לתכנן?

תכננו את האירוע בצורה קפדנית – כאשר אתם מתככנים אירוע בטבע כמו למשל הפקת חתונה, יש לשים לב כי אתם מתחילים לתכנן אותה בזמן וכי המקום שבחרתם מתאים לתאריך החתונה מבחינת האקלים (מקום מוצל לימי הקיץ, מקום לא רק מידי לימי החורף או הסתיו).

בתכנון האירוע יש למצוא מקום נוח שאפשר להגיע איליו לחנות בקלות וגם לפסוע איליו בצורה נוחה. עוד יש לדאוג לצליות בימים חמים לאוהל בימים קרים, ויש לבחור בחודשים שמתאימים לקיום אירוע בטבע. חשוב לקחת טווח זמן מספיק כדי לתכנן אירוע טוב שיש בו את כל מה שצריך.

בנוסף יש לדאוג לכל האישורים המתאימים לקיום האירוע כמו אשורי רשויות משטרה רשות הטבע והגנים עוד.

עוד יש לדאוג לאורחים שלכם לביטוח למקרה של חלילה תאונות, ויש לארגן במקום תאורה, קייטרינג, הקמת רחבת ריקודים מקררים, שירותים ניידים וכדומה.

אין לכם חברות הפקות? נסו לארגן חברים ומשפחה להקמת האירוע

רבים האנשים ששוכרים חברת הפקות להקמת אירוע בטבע משום שאירוע כזה דורש המון הכנה. עם זאת במידה ואתם רוצים לעשות זאת לבד, תוכלו לגייס את המשפחה והחברים למשימה.

את החברים החסונים גייסו לעבודות כמו: פילוס השטח, הקמת במה, הקמת רחבת ריקודים, הקמת צליות ועוד.

אם אתם לא שוכרים קייטרינג תוכלו להכין בעזרת בני המשפחה שיש להם כשרון קולינארי מטעמים לאירוע, ולהיעזר בילדים להכנת קישוטים.

לסיכום, אם בחרתם להפיק אירוע בחוץ, תוכלו ליהנות מאירוע קסום. עשו זאת בחכמה והיעזרו בכל המשאבים שלכם כדי לעשות זאת בקלות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד