דלתות במבצע

נכנסים לבית בסטייל: דלתות כניסה מעץ מלא

מהן דלתות מעץ מלא ואילו עיצובי דלתות מסוג זה אפשר למצוא? דלתות כניסה מעץ מלא הן הדלתות המבוקשות מכל בכל הנוגע לעיצוב הבית. לכן חשוב לדעת כל מה שאפשר על דלתות מסוג זה.

לפני הכל: מה זה עץ מלא?

עץ מלא הינו עץ עמיד וחזק והוא כזה שלא עבר תהליכים שכוללים עיבוד או תהליכים כימיים. עץ מלא לא נטחן, הוא אינו חלול לא הונדס לא נגרס וכדומה, אלא הוא כזה שעובדים עמו ממש כמו החומר הטבעי שהוא, כאשר הוא אינו פולט גזים רעלים שנפלטים בדרך כלל לאחר תהליכי העיבוד. בנוסף העץ חזק במיוחד מכל סוגי העצים אחרים וזאת משום שהוא אינו תערובת, ולכן הוא עומד בכל תנאי האקלים, הוא אינו מתנפח ולא מתפורר.

מהן דלתות עץ מלא

כיום את רוב דלתות הכניסה בונים מעץ מלא וזאת בשל החוזק שלהן העמידות והיכולת שלהן להחזיק מעמד בכל התנאים ובכל תנאי האקלים הסביבתי. דלתות כניסה מעץ מלא פופולאריות גם בעיצוב וזאת משום שהן מקנות לבית מראה עשיר, יוקרתי, יפה ונעים.

אז אילו סוגי דלתות עץ מלא ניתן למצוא?

דלתות כניסה עם כנפיים כפולות – דלתות אלה נפוצות במיוחד משום שהן מסיביות ובעלות מראה עתיק ומיוחד. דלתות אלה עשויות בדרך כלל עץ אלון שנחשב עץ איכותי ומעולה, והן גדולות ובעלות שתי כנפות (משמע שתי דלתות שנפתחות פנימה) שמקנות לדלת את המראה המרשים והעתיק. דלתות מסוג זה נפוצות בעיקר בצבע כהה ועמוק.

דלתות בסגנון צרפתי – עיצוב פופולארי נוסף הוא עיצוב דלתות בסגנון צרפתי. דלתות אלה הינן בעיצוב פרובאנס ומדובר בדלתות עץ מלא משולב זכוכית בגוונים בהירים (בדך כלל לבן או שמנת) שגם הן בעלות כנפיים הנפתחות פנימה (דלת זוגית). הדלתות מקנות מראה עדין רומנטי ועתיק לבית.

דלת זוגית למראה המודרני – גם במראה המודרני נפוצות הדלתות הזוגיות, המסיביות בגוונים עמוקים, כאשר את הדלתות פותחים באמצעות ידיות גדולות שמשפיעות מאד על המראה העיצובי של הדלת. דלת כזאת מתאימה לבתים בעיצוב מודרני ונקי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד