לקבל הלוואה

הלוואות- למי לפנות?

המצב הכלכלי בישראל, לחוץ מיום ליום בשל יוקר המחיה, המשכורות שעדיין נמוכות מאוד ולכן אנשים רבים נאלצים ליטול הלוואות מהבנקים או מגופים חיצוניים אחרים. ישנם כאלה שאינם מעוניינים לפגוע באובליגו הבנקאי שלהם והם יפנו לחברות חוץ בנקאיות ,על מנת לקבל הלוואה בסכום הדרוש להם. כדאי לבחור את ההצעה הטובה ביותר, היות והריביות על הלוואה הן שונות. ישנן כל מיני סוגי הלוואות כמו:

 

  • הלוואה ברגע
  • הלוואת אקספרס
  • הלוואה לרכב
  • הלוואה לסגירת מינוס בבנק
  • הלוואה לעסקים

 

ועוד הלוואות למטרות שונות. רבים מוצאים עצמם שהם חייבים כסף למשל לשיפוץ הנכס, החלפת רכב שכבר התקלקל והתיישן, חתונה של בן  בת, לימודים באוניברסיטה ועוד. אם החלטתם על מימון חוץ בנקאי, כדאי לבחור חברה שעובדת תחת  הפיקוח של בנק ישראל, כך שבדרך זו, יהיה לכם שקט נפשי שלא מדובר חלילה בחברה השייכת לשוק האפור.

 

אילו מסמכים צריך בכדי לבקש הלוואה?

 

כל חברה חוץ בנקאית, תהיה מעוניינת בתדפיסי הבנק שלכם בשלושת החודשים האחרונים, תלושי משכורת באם אתם שכירים, או דו”ח רבעוני של רואה החשבון שלכם, באם אתם עצמאים. אלה הם המסמכים שכל בנק או חברה יבקשו לפני בקשה עבור הלוואות. מי שיש לו פנסיה בחברות ביטוח, קרני השתלמויות ועוד, יוכל לפנות לחברת הביטוח, היות וגם חברות הביטוח, מעניקות הלוואות למבוטחיהן בריביות משתלמות ושווה לבדוק גם את האופציה הזאת.

 

סקר שוק מקיף- מומלץ לפני נטילת הלוואה

 

בגלל שהיום הרבה חברות חוץ בנקאיות צצו להן כמו פטריות לאחר גשם, עקב הביקוש הרב של אנשים שאינם מעוניינים לבקש הלוואות מהבנק בו מתנהל חשבונם, כדאי לבצע סקר שוק ואפילו ניתן להתמקח על הריבית. אמנם, הריבית של הלוואה הנלקחת מחברה חוץ בנקאית היא גבוהה יותר, אך ניתן בכל זאת להתמקח עליה. יש כאלה שאפילו מתייעצים עם יועץ הלוואות בלתי תלוי, במידה וסכום ההלוואה הדרוש להם הוא גבוה, כך שיוכלו לקצר את הדרך ולמצוא את ההלוואה המשתלמת ביותר עבורם. גם הבירוקרטיה בחברות חוץ בנקאיות , אינה משתווה לבירוקרטיה והמתנה ארוכה להלוואה בבנק בו מתנהל חשבונכם. הלוואה חוץ בנקאית, תמיד תהיה מהירה יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד