בחירת מוצרי פרסום

איך בוחרים מוצרי פרסום

אם השתכנעתם שמוצרי פרסום הם הדרך הטובה ביותר לפרסם את עצמכם או לפנק את הספקים והלקוחות שלכם בחגים, לא נותר לכם כעת אלא לבחור את מוצרי הפרסום הטובים ביותר לכם. מוצרים פרסום הם אמנם דרך נהדרת לפרסם את עצמכם ללא עלויות נוספות על קמפיין מתגלגל שאין לו תאריך תפוגה, אבל בחירה לא נכונה של מוצר פרסום יכולה לפגוע במוניטין שלכם. לכן, חשוב לבדוק את כל המגוון שעומד לרשותכם כדי לעשות את הדבר הנכון. להלן כמה עצות שינחו אתכם לבחור נכון וליהנות מכל היתרונות של מוצרים כאלה.

למה לשים לב כשבוחרים מוצרי פרסום?

  • יצירתיות שמשתלבת עם המסר של המוצר שלכם – כל קמפיין יצירתי שמצליח להצחיק, לעורר עניין, לעשות את הבאזז הנכון ולהפוך ויראלי במידה זו או אחרת משיג בעצם ערך מוסף על התמורה שכבר שולמה על ייצורו. קמפיין נוצר כדי שיהדהד וישימו לב אליו. בחרו מוצר פרסום יצירתי שישתלב נכון במסרים שלכם ובמה שאתם רוצים למכור יהיה הכי נכון בשבילכם. כמו להדפיס את הלוגו על תיק שהגודל שלו מתאים בדיוק למוצרים שלכם כדי שיוכלו לרכוש אותם במקום.
  • התאמה למיתוג – בחרו מוצר שמתאים למיתוג שלכם ומכבד אותו. אל תבחרו משהו שנראה מאוד מנוגד למסר שלכם, כמו מוצר צריכה שאינו מתכלה ואינו ניתן לשימוש חוזר לחברה שמתגאה דווקא במודעות שלה לאיכות הסביבה. התייעצו עם בית הדפוס אליו אתם פונים מכיוון שיש מצב שיוכל לכוון אתכם למוצר הכי טוב עבורכם. בית דפוס כזה אני רוצה יוכל לכוון אתכם לפרסום הטוב ביותר.
  • איכות המוצר – כל מוצר שתשתמשו בו חייב להחזיק מעמד גם בגלל התמורה הנאותה לתמורה שתשלמו אבל בעיקר כדי לא לפגוע במוניטין שלכם בגלל מוצר פגום שאינו מחזיק מעמד. זה משליך על המוניטין שלכם כחברה ולא מחזק אותה. בדקו את איכות המוצרים שמוצעים לכם ובחרו מוצרים מאיכות מעולה בלבד.
  • גיוון – אם אתם מתכוונים להשתמש בכמה שיותר מוצרים בקמפיינים שונים, בחרו מוצרים שמשתלבים זה בזה והם מגוונים, כדי להוסיף עניין ולהפוך לפריט מעניין לאספנות, במקרים מסוימים. סדרות מגוונות של מוצרים פרסום שהופכים למבוקשים יכולות לחזק עוד את הפרסום שלכם.
  • מחירים – מחירים צריכים לשקף איכות של מוצר ושירות מקצועי ואמין. בדקו שזה באמת מה שאתם עומדים לקבל בכל היבט שהוא.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד