הרמה ומתיחת העור

איך אפשר לקבל עור מתוח?

השאיפה לקבלת מראה עור מתוח היא שאיפה של רבים, שכן עור מתוח הוא כזה שמקרין על מראה צעיר, ויפה יותר. אבל כיצד אפשר לקבל מראה עוד מתוח? האם על ידי ניתוח מתיחת פנים בלבד? מסתבר שממש לא! כיום ישנן שיטות רבות למתיחת פנים ללא ניתוח. אז מהן השיטות? הכל בהמשך.

מתיחת פנים ללא ניתוח – כדי לקבל עור מתוח ובריא אפשר לבצע פרוצדורה למתיחת העור שאינה כוללת ניתוח פלסטי. כיום ישנה שיטה של הרמה ומתיחת העור באמצעות חוטים. פרוצדורה זאת אינה פולשנית והיא כזאת שבאמצעות חוטים העשויים מחומרים טבעיים מרימים ומותחים את הצוואר והעור. באמצעות שיטה זאת ניתן ליהנות מעור מתוח ללא כאבים, עם החלמה מהירה ולא נפיחויות בעור.

קרמים למתיחת הפנים – עוד היום ניתן ליהנות מקרמים למתיחת הפנים. קרמים אלה הם קרמים שממצקים ומותחים את העור והם כאלה שמכילים חומרים שונים שמותחים וגורמים לעור להראות צעיר ורענן יותר תוך שהם מטשטשים את הקמטים בעור.

פילינג – פילינג ברמות שונות החל מפילינג בדרגה בינונית עד פילינג עמוק, יכולים מאד לסייע לקבלת עור מתוח וללא קמטים. הפילינג מסיר את השכבות המתות של העור, הוא מטשטש את הקמטים, ובכך מאפשר עור מתוח ונקי יותר. עם זאת חשוב לדעת שפילינג בדרגה עמוקה מבצע רק רופא המתמחה בתחום.

מסכת זהב – בשנה האחרונה גובר הרצון במסכה טובה שמרעננת ומותחת את העור. אחת המסכות האלה היא דווקא מסכת זהב שנחשבת המילה האחרונה בתחום ריענון הפנים ומתיחת הפנים. המסכה נחשבת כזאת שיש בה חומרים שמותחים את העור, מנקים אותו והופכים אותו לצעיר ורענן יותר.

מסכת בד – עוד מסכה מומלצת היא מסכת הבד לפנים. מסכות מסוג זה מבטיחות עור חלק וזוהר תוך 10 דקות, והן כאלה שמניחים על הפנים, הם מפחיתות קמטים, מעכבות את הזדקנות העור, ומעלימות נפיחויות מתחת לעיניים וזאת בשל חומרים שיש בבד שמאפשרים את כלל האלמנטים שעוזרים לקבל עור מתוח צעיר ורענן יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד