נעלי אסיקס

נעלי אסיקס – נעלי ריצה עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם

החלטתם לצאת מהשגרה, להוריד במשקל ולהיכנס לכושר? לפני שאתם עולים על מסלול הריצה, יהיה עליכם להצטייד היטב ולוודא שאתם נועלים נעליים שיעניקו לכם קרקע נוחה לביצועים משודרגים ושמירה על גוף בריא. רכישה של נעלי אסיקס אשר מתאימים לכם זוהי אפשרות שעשויה לענות על הצרכים שלכם, שכן מדובר במותג בעל היסטוריה עשירה בעולם ההנעלה וכזה שנחשב למוביל בתחומו.

נעלי אסיקס

לאילו דברים יש להעניק חשיבות לפני בחירה בנעלי ריצה?

בכדי שאתם תוכלו לצאת למסלול הריצה בביטחון מלא, יהיה עליכם לבחון מספר פרמטרים חשובים שעוד עשויים לשנות בתכלית את חווית הריצה שלכם.

  • משקל הנעליים – תזכרו שאתם אמורים לרוץ עם הנעליים שאתם מתכוונים לקנות, ולפיכך המשקל שלהן משחק תפקיד משמעותי ביותר בהתעייפות של הרגליים שלכם ובנוחות הכללית. ההמלצה שלנו תהיה לבחון דגמי נעלי של אסיקס שהמשקל שלהן יהיה קל ככל שניתן.
  • בלימת זעזועים – הטכנולוגיה החדישה של נעלי הריצה בשוק מביאה לידי ביטוי את בלימת זעזועים הרבה יותר אפקטיביים, מה שמפחית מהעומס שמופעל על הרגליים שלכם במהלך הריצה. נמליץ לכם לרכוש אחד מהדגמים החדישים של אסיקס, שכן כולם מתאפיינים בבלימה איכותית ושמירה על הרגליים מפני פציעות.
  • אוורור – בכדי שאתם תוכלו להרגיש בחופשיות את כף הרגל שלכם במהלך הריצה, נושא האוורור זה דבר חשוב ביותר שעליכם יהיה להתייחס אליו. ריצה עם נעליים שחונקות את כף הרגל זה דבר שיכול להיות לא פשוט בכלל. מה שאומר שאם אתם רוצים לדעת שאתם לא פוגעים בביצועים שלכם במהלך הריצה, יהיה עליכם לבחור בנעליים אם אוורור שיהיה מספיק טוב.
  • התאמה לכף הרגל – אסיקס מתמחים בייצור של נעליים אשר מתלבשות היטב על כף הרגל ומאפשרים לחוש בתחושה של מיזוג. הרגשה שדומה לדרך שבה גרביים עוטפות את כפות הרגליים. תנסו לחפש דגם שיעניק לכם הרגשה שכף הרגל שלכם מתמזגת אתו.

אם אתם תשכילו לבחון את הפרמטרים שהזכרנו לעיל, אתם תוכלו לראות איך אתם בוחרים בדיוק בסוג הנעליים שמתאימות לכם, כך שתוכלו לרוץ בהנאה ונוחות מקסימלית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד