iphone-513495_640

מוצרי פרסום שלא ישאירו את העסק שלכם מאחור

אחת השיטות המוצלחות לקידום עסק היא באמצעות מוצרי פרסום וחלוקתם לעובדים וללקוחות. מוצרי פרסום הם מוצרים ממותגים שעליהם לוגו העסק, תמונה, שם העסק וסלוגן, כמו גם כל האזכורים שמוכיחים כי המוצר הינו שייך לעסק ומפרסם את העסק.

באמצעות מוצרי פרסום נכונים וטובים, ניתן לבצע פרסום חכם של העסק. המוצרים אשר נמצאים עם האנשים שקיבלו אותם בכל מקום, מאפשרים פרסום נע של העסק שלכם, וחשיפתו ליותר ויותר אנשים ולקוחות פוטנציאליים.

אז אילו מוצרי פרסום הינם כאלה שיפרסמו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר? כמה דוגמאות בהמשך:

כובעי מצחייה עם אוזניות בולטוס – כעת שחם מאד בחוץ, כיף לתת לעובדים או לחלק בכנסים כובעי מצחייה עם אוזניות בלוטוס. מתגו את הכובע בלוגו שלכם, ובחרו בכובעים שמתאימים למגוון ניידים , שהם מנדפי זיעה, ומתאימים בגודלם לאדם הממוצע. בכך שאנשים יחבשו את הכובע: הם יפרסמו את העסק שלכם בצורה מדליקה.

פוף אוויר מתנפח – פוף אוויר הוא פוף מעולה לטיולים, לחוויה בים, או כמזרון ים שניתן באמצעותו פשוט לצוף במים. פופי אוויר מסוגלים להחזיק משקלים גבוהים, הם קלים לנשיאה וניתן להניח אותם על שפת הבריכה, על חול ואפילו על חצץ. את הפופים מתגו בשם ובסלוגן העסק ותוכלו ליהנות מחשיפה גדולה של העסק שלכם על גבי הפופים הנמצאים בכל מקום בארץ.

נרתיק לנייד עמיד במים – כיום אנשים אינם זזים לשום מקום ללא הנייד שלהם, וזאת הזדמנות מצוינת עבורכם לפרסם את העסק שלכם, תוך שאתם מחלקים נרתיקים לנייד שעליהם הלוגו של העסק. בחרו בנרתיקים עמידים במים, שמתאימים לכל סוגי הניידים ויש בהם מקום לכסף, רישיונות וכרטיסי אשראי.

כוסות הקפאה – כוסות הקפאה מעוצבות עם שם העסק שלכם יתאימו במיוחד לכנסים ומסיבות חברה. חלקו את הכוסות במסיבה, ותוכלו לפרסם את העסק שלכם בצורה כיפית ומהנה. כאשר אתם בוחרים בכוסות, בחרו בכוסות במגוון צבעים בעלות דופן קשיחה, עם סגירה רב פעמים שניתן להכניס עם משקה למקפיא ובתוך 20 שניות לקרר. עוד תוכלו לבחור בכוסות שמפנייה מיוחדות וצבעוניות למסיבות, כנסים, הרמות כוסית וחגיגות.

המאמר באדיבות פורטמן אייל – יבוא ושיווק מוצרי פרסום ומתנות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד