jenga-2583734__340[1]

משחק מגנטים תלת מימד- למה כולם מתלהבים ממנו ומה כל כך מיוחד בו?

אם הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשאתם שומעים או קוראים את צמד המילים תלת מימד זה סרט בקולנוע ומשקפיים גדולים ומיוחדים, אתם כנראה לא ממש מעודכנים בעולם המשחקים העצום והמתפתח של הילדים שלכם. אחד מהטרנדים הגדולים ביותר של השנים האחרונות, שהפופולאריות שלו רק הולכת וגדלה והוא צובר לעצמו קהל מעריצים הדוק שרוצה להתנסות בכמה שיותר משחקים מסוגו, זה כמובן משחק מגנטים תלת מימד. המשחק המדהים הזה לא רק מאפשר לילדים שעות של הנאה, אלא מצליח לרתק אותם ולנתק אותם מכל המכשירים האלקטרוניים שהם יכולים בקלות לבזבז בהם שעות, בצפיה בחומרים שלא מעניקים להם שום ערך.

משחק מגנטים תלת מימד מגיע במספר שונה של מארזים כשלכל מארז כמות חלקים משתנה ונושא אחר למשחק. מדובר במשחק מעניין ויצירתי שעוזר לילדים שלכם לפתח כמה אפיקים במקביל.

הנאה עצמית- שעמום הוא דבר שילדים יכולים למצוא את עצמם בו בשניות. אם הם לבד בבית, המגנטים התלת מימדיים ישאבו אותם לשעות של עשיה ומשחק, שעות שמנוצלות למשחק חינוכי שמשפר את יכולותיהם, שלא כמו בהיה באפליקציות טיפשיות באייפון או בסרטונים חסרי תכלית ביו טיוב.

הנאה עם חברים- אחת הבעיות שהורים כל הזמן מדברים עליהן בכל הקשור לשעות הפנאי של הילדים, זה שבשונה מהם, הילדים שלהם מאוד סוליסטיים. אם פעם ילדים היו חוזרים הבית מבית הספר, מניחים את התיק, עושים שיעורים ויוצאים לשחק עם החברים, הרי שהיום הילדים נמרחים בבית מול המחשב וכמעט ולא יוצאים לפגוש חברים בחוץ. המגנטים תלת מימד הוא משחק שניתן לשחק אותו שעות עם חברים. ילדים אוהבים אותו ונהנים לשחק בו יחד, ולכן אל תתפלאו כשתתחיל רכבת חיובית של חברים לבית שלכם.

פיתוח החשיבה- מלבד העברת הזמן, חשוב מאוד שמשחקים יתרמו גם לפן החינוכי של הילד. משחקים אלו מפתחים חשיבה ויצירתיות. הילד נאלץ להתמודד עם אתגרים מעניינים ולחשוב על כיצד למקסם את המגנטים וליצור מהם את מה שנדרש. יכולות החשיבה מתפתחת וכן הקשר שבין העין ליד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד