garbage-can-1111449__340[1]

כיצד השתנו חיינו בעשרים השנים האחרונות?

לפני שאנו שואלים את השאלה שבכותרת אנחנו חייבים להחליט קודם כול האם חיינו השתנו בעשרים השנה האחרונות. נראה כי התשובה לכך תהיה חיובית ביותר והשינוי בא לידי ביטוי בכול תחום בחיינו מהתחום הטכנולוגי ועד החיים בבית. אך נראה כי השינוי הגדול ביותר חל דווקא בדאגה לאיכות הסביבה. כיום אנחנו הרבה יותר מודעים ללכלוך שאנו יוצרים והשיח הציבורי נסוב הרבה יותר על שאלות של איכות סביבה. אנחנו רוצים לחיות בסביבה נקייה וללא דאגה ללכלוך. אנחנו מחנכים את ילדינו לשמירה על ניקיון והדבר בא לידי ביטוי גם בתכנים שהם מקבלים בבית הספר. אין כול ספק כי דאגה לאיכות סביבה היא הטרנד החם כיום בציבוריות הישראלית והדבר בא לידי ביטוי באין ספור דברים בחברה הישראלית. כמובן שאנחנו צריכים לדאוג כי הדאגה לכדור ארץ נקי תמשיך ותחלחל ואנו נוכל לחיות עוד אלפי שנים על כדור הארץ שלנו.

דאגה לאיכות סביבה – הכול מתחיל בפרטים הקטנים

אז כיצד אנחנו יכולים לדאוג לאיכות הסביבה? חשוב להבין כי הכול מתחיל בפרטים הקטנים. כך לדוגמא אשפתון יכול להוביל לשינוי ניכר בחברה הישראלית ולאפשר לנו לזרוק זבל היכן שצריך. לצד זאת יש לדאוג לכך שגם האנשים יהיו מודעים לכך שעליהם לשמור על הניקיון ולדאוג למחזר. את זאת ניתן לעשות באמצעות קמפיינים פרסומיים רחבי היקף ובאמצעות חינוך הילדים בבתי הספר לכך. זכרו כי כול דבר קטן מצטבר לפרטים גדולים ומוביל לכך כי אנו נדאג לשמור על איכות הסביבה בצורה הגדולה ביותר שיש.

מי אחראי על איכות הסביבה?

אך מי אחראי על התקנת אשפתון או על קמפיינים פרסומיים לטובת איכות הסביבה. התשובה היא שכאן האחראיות מוטלת על הממשלה ועל הרשויות המקומיות. אם הממשלה לא תחנך את ילדנו בבתי הספר לשמור על ניקיון ומחזור הרי שאף אחד אחר לא יעשה זאת במקומם. עלינו לזכור זאת ולדרוש מהממשלה ומן הרשות המקומית לדאוג לחינוך ילדנו ולהצבת מתקנים ראויים לשמירה על הסביבה וזהו דבר חשוב מאוד בעל ערך גדול שעלינו להבטיח כי הוא יתקיים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד