צילומים מיוחדים

צילומים מיוחדים לאירועים

בעבר, כשהיינו רוצים לצלם אירוע, בין אם זה חתונה או בר מצווה, אז כל מה שהיינו צריכים לעשות, זה להזמין צלם והוא היה מצלם עבורנו את האירוע, לא היינו צריכים שום דבר מעבר לכך. הצלם היה מתעד את האירוע, את קבלת הפנים, הטקס ושאר החלקים שלו.

עם הזמן נוספו לצילום אירועים אלמנטים נוספים, כך למשל, נוספו צילומים לפני האירוע. במקרה של חתונות, הצלם מצטרף לזוג לפני האירוע, הם נוסעים אל מקום מיוחד ובו הם מצטלמים. לעיתים הצלם גם מלווה את הזוג בתהליך ההכנות לאירוע במטרה לתעד אותן. כך גם הדבר באירועים אחרים כגון, בר או בת מצווה.

לאחר מכן נוספו אופציות נוספות, צילומים מיוחדים לאירועים מסוגים שונים שנועדו להוסיף נופך אחר, ייחודי, לתיעוד צילומים מיוחדיםהאירוע. למשל, אנחנו יכולים למצוא היום צילום בוק בר ובת מצווה. מדובר בסשן צילומים שנערך בלוקיישנים שונים. במהלך צילומים אלה, הבן או הבת מצטלמים עם מגוון של מלתחות שונות, לבד, וכן עם בני משפחה וחברים. המטרה היא, להציג אותם כדוגמנים ודוגמניות לכל דבר בספר צילומים מיוחד שיישאר אצל בני המשפחה.

בשנים האחרונות אנחנו עדים גם לצילומים מיוחדים שנערכים מספר שבועות לפני החתונה, צילומים שנערכים במקומות מיוחדים שבני הזוג אוהבים, בזריחה או בשקיעה וכן באירועים אחרים. המטרה היא להציג תיעוד אחר, ייחודי של בני הזוג בחייהם האישיים לפניי שהם הופכים לזוג נשוי. התמונות ייכנסו לספר החתונה המשותף שלהם.

כשמדברים על צילומים מיוחדים לאירועים, הרי שמדובר גם על אופי הצילום, סגנון והאלמנטים בהם משתמשים. היום משתמשים בתוכנות מחשב, בין אם זה בשביל לשפר את איכות התמונות, לשלב בין תמונות שונות בשביל ליצור קולאז’ים ועוד.

כלומר, הרעיון של צילומים מיוחדים לא בא לידי ביטוי רק באופי הצילום, בזמן או במיקום, אלא גם בתוצר הסופי שהלקוח מקבל מהצלם. המטרה היא לספק לזוג הצעיר, להורים או לכל מי שמזמין תמונות מצלם אירועים, תמונות ברמה הגבוהה ביותר, קרובות ככל שניתן לאמת מצד אחד ומצד שני תמונות שמשפרות באופן ניכר את הנראות של האלמנטים אשר נמצאים בהן.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד