radiator-250558__340[1]

תנורי חימום- האם הם עדיין אפקטיביים?

בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט פתרונות לחימום הבית. רדיאטורים, מזגנים, חימום תת רצפתי, מפזרי חום וכמובן גם תנורי חימום. לכן נשאלת השאלה, האם בעידן בו אנו חיים כיום, כשיש כל כך הרבה פתרונות חימום, תנורי החימום עדיין אקפטיביים או שכדאי להשתמש בפתרונות אחרים?

התשובה לכך היא זאת: הכל עניין של צורך ותקציב. אם יש לכם תקציב ואתם בדיוק נמצאים בשלב של בניית בית, או שאתם לא חוששים משיפוץ, חימום תת רצפתי, סביר להניח, יהווה את הפתרון המומלץ ביותר עבורכם. לגבי האופציות האחרות? ההבדלים הם די מזעריים כשלכל אחד מהם יש את החסרונות שלו.

מזגן, למשל, למרות שהוא עוצמתי ויכול להגיע לכל אזור בבית, לאחר זמן מה, מייבש את האוויר בצורה כזאת שממש תתחילו להרגיש מחנק בגרון. אם עד היום בחורף המזגן שלכם תמיד היה דלוק אתם כנראה מבינים למה אנחנו מתכוונים.

רדיאטורים  – על אף שהם השתכללו מאוד ונחשבים לבטיחותיים, יש להם חסרון אחד משמעותי: לא ניתן להזיז אותם.

מפזרי חום –  הם הפתרון הנקודתי ביותר שיש. בדרך כלל הם יחממו רק אתכם ואת המקום אליו הם מכוונים.

לתנורי חימום יש מגוון יתרונות שעולים על הפתרונות האחרים שהזכרנו.

יתרון ראשון- בדרך כלל, העלויות שלהם בהחלט יהיו סבירות יותר, בטח בהשוואה לחימום תת רצפתי או מזגן.

יתרון שני- מגיעים לשטח גדול יותר. נכון, הם אמנם לא יחממו לכם את כל הבית אם הם ממוקמים בסלון, אך הם גם לא יחממו רק אתכם, אלא יגיעו לשטח גדול יותר.

יתרון שלישי- ניתנים להזזה. סיימתם לשבת לראות סרט בסלון ורוצים לעבור לחדר אחר? אתם יכולים בקלות לקחת את התנור יחד אתכם.

קיים סוג נוסף של תנורי חימום שאתם חייבים לקחת בחשבון, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים בבית: תנורי חימום נייחים לחדרי האמבטיה. תולים על התקרה, מחברים לחשמל, מדליקים במהלך המקלחת של הילדים, ולאחר שהם מסיימים אפשר לנגב ולהלביש אותם בחדר האמבטיה מבלי החשש שהם יתקררו. אז אם יש לכם ילדים קטנים, אל תפסחו גם על תנור החימום הזה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד