the-sanctum-sanctorum-1872194__340[1]

מזגנים מעוצבים

כל טכנאי מזגנים, אשר מבצע התקנת מזגנים, יוכל להמליץ ללקוחותיו על מזגנים מעוצבים לבית. היום, גם בבתי העסק השונים, בבתי המלון ומוסדות ציבוריים, כבר רואים מזגנים בעיצובים מרשימים. . אם החלטתם על מזגנים סמויים, כאלה שלא נראים לעין, כגון מזגן מרכזי או מיני מרכזי, תוכלו לשלב עבודות גבס דקורטיביות לשיפור איכות החיים בבית וכן שדרוגו. היום, כל חנות שמשווקת מזגנים ומכבדת את עצמה, מחזיקה במזגנים המשוכללים והעדכניים ביותר, כאלה שהם מעוצבים בסגנונות שונים ובכל גווני הקשת. בזמנו כל שינוי קטן של המזגן היה מעלה את מחירו בהרבה, אך היום אין הבדל רב בין מזגנים סטנדרטיים או למזגנים מעוצבים, כי אם הדגש יהיה על כוחות בסוס של המזגן ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיגרמו לחיסכון רב בתשלום חשבון החשמל.

מזגנים קטנים בעיצובים מרהיבים

כאשר מדובר על מזגנים מעוצבים, אין מדובר רק על גוונים מיוחדים, כי אם על מזגנים שיהיו קטנים יותר ויתאימו לחללים השונים מבלי שיתפסו בהם מקום תוכלו לראות גם שהפתחים של המזגנים שהיה אז בקווים מוארכים, הוא בעל פתחים מעוגלים יותר, או אליפטיים. יש לשים לב, כי בעת התקנת המזגן יש לבחור בטכנאי מזגנים מיומן שלו יהרוס את העיצוב המיוחד של המזגן. העיצוב, הינו אלמנט מכריע בעיצוב הבית. אם אתם מזמינים מזגן שהוא מעוצב כבר בדגם מוכן,הוא יעלה מחיר רגיל ללא תוספות, אך ישנם כאלה שמעוניינים בעיצוב אישי ומיוחד , מה שעשוי להעלות את מחיר המזגן.

מעצבי הפנים ממליצים על מזגנים מעוצבים

יש לציין כי מעצבי הפנים, ממליצים על מזגנים מעוצבים היות והם מוסיפים ומשדרגים את הבית בעשרות מונים.  כדאי כי תראו את הגוונים והעיצובים בקטלוגים השונים ובאתרי האינטרנט, כך שיהיה לכם מושג איזה מזגן לבחור, בהתאם לעיצוב ולאלמנטים השונים בחללים שבו אתם מעוניינים להתקין את המזגן.  רוב חברות המזגנים הידועות, אם בארץ או אם בחו”ל כבר הולכות בקו מנחה של מזגנים מעוצבים בכל מיני סגנונות, כך שכל אחד, כבר יוכל לבחור בעצמו את המזגן שיתאים לו מכל הבחינות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד