question-2736480__340[1]

כיצד אפשר לפקח על עובדים?

אם יש לכם עסק, משרד או חברה שאתם מנהלים, חשוב שתדעו כי כיום ישנם כלים מתקדמים שיסייעו לכם לפקח על העובדים שלכם, ולהבין האם הם עושים את עבודתם נאמנה.

מלבד זאת ישנם כלים שמסייעים גם לעובדים להבין נכון יותר את היעילות שלהם, תוך שישנם כלים שנחשבים חדשניים ופורצי דרך, כמו גם כלים לפיקוח על עובדים שכבר שנים נעשה בהם שימוש בטווח ונוח.

אז כיצד ניתן  לפקח על פעילות עובדים?

לקוח סמוילקוח סמוי היה מאד ומעולם כלי מדידה מעולה לבדיקת יעילות העובדים ותפקודם בבית העסק. באמצעות לקוח סמוי ניתן להבין כיצד בית העסק נראה, איך העובדים מתנהלים בו, כמה העובדים יעילים, וכיצד הם מקדמים את הבית העסק בכל הנוגע להכנסות, שירות לקוחות מכירות ועוד.

תהליך של לקוח מסוג זה מתבצע על ידי חברות המומחות בתחום שמציעות לקוחות סמויים שתפקידם לסקור את השירות ותהליכי המכירה שמתבצעים בחנות, במשרד, בבית העסק, במפעל, בחלל הייצור ובכל מקום.

הלקוח הסמוי מגיע אל המקום עם שאלות והנחיות מוכנות מראש אותן הוא משנן וממלא לאחר סקירת העסק, הוא בודק את נראות העסק, מציין מה כל עובד עשה במהלך כניסתו לעסק, הוא בודק כי ישנו תהליך מכירה איכותי וכי השירות היה ללא רבב.

בכך יכולים בעלי עסקים לפקח על העסק שלהם בצורה טובה יותר תוך הסקת מסכנות אודות העובדים.

שעון נוכחות מתקדם – אמצעי נוסף לפקח על העסק שלכם הוא באמצעות שעון נוכחות מתקדם. כיום ישנם שעוני נוכחות חכמים שהם בעצם אפליקציה שניתן להוריד לכל נייד. באמצעות שעון הנוכחות ניתן לבצע מדידת עבודה לעובדים שנמצאים מחוץ למקום העבודה ועושים את עבודתם בחוץ, ניתן למדוד זמנים, להעביר מידע אודות שעות ומשמרות לעובדים, והכל באמצעות דוחות חכמים שהאפליקציה מאפשרת.

ניטור פעולות עובדים – אם אתם רוצים לקבל תמונה מלאה על פעולות העובדים שמתבצעות בסביבה הממוחשבת, תוכלו להיעזר בכלים לניטור עובדים שמאפשרות חברות המתמחות בתחומי ה IT. באמצעות ניטור עובדים ניתן לאתר פריצות למחשבים של החברה, ניסיונות חבלה של עובדים במערכת, אפשר לקבל תמונה מלאה על שימוש במערכת, ולהבין כיצד מתנהלים העובדים בסביבה הממוחשבת בבית העסק.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד