letters-1671489__340[1]

משחק מגנטים – לילדים למה זה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לקנות לילדים שלכם?

הורים לילדים? סביר להניח שאתם מכירים את הסיטואציה הבאה: גשם בחוץ, חורף. אין ממש מה לעשות בחוץ עם הילדים. אתם לא משוגעים מספיק כדי להסתובב איתם ברחוב, וגם הקניון, אף על פי שהוא מחומם, לא באמת אטרקטיבי – כי מי אוהב להסתובב עם כל המעילים כשהכל רטוב ויש בלאגן גם ככה? גם להגיע הרי לקניון זה סרט בפני עצמו, פקקים, המון רכבים וגשם שמאט ממילא את הנסיעה. בקיצור, מי צריך את כל כאב הראש הזה?

אז מה עושים? נשארים כמובן עם הילדים בבית, אבל אז, הו אז, מתחילה החגיגה. הגדול לוקח לקטן את המשחק הזה, הקטן בכלל משתעמם ומתחיל להציק לכם ההורים, ואתם מה בסה”כ ביקשתם? שהילדים יעסיקו את עצמם קצת בזמן שאתם מסדרים את הבית או מכינים ארוחת ערב?

קניתם להם משחק כזה או אחר, ציידתם אותם בטושים ודפים אבל כלום לא באמת עוזר. הרעש מוציא אתכם מדעתכם, והשיעמום שלהם הולך וגודל. אנחנו כאן כדי לספר לכם שיש פתרון למצב הזה. והוא הרבה הרבה יותר פשוט ממה שאתם יכולים לתאר. כל מה שאתם צריכים זה דבר אחד פשוט. אתם צריכים משחק מגנטים לילדים.

כן, משחק אחד שמשנה את כל התמונה. אם עוד לא שמעתם על המשחק שגורם לילדים להתמכר מצד אחד ועוזר להם בהתפתחות מצד שני, אתם לא כנראה לא מחפשים משחקים במקום הנכון.

משחק המגנטים הוא משחק צורות אינטילגנטי שתורם רבות להתפתחות של הילד שלכם. למשל: הילדים מחדדים את היכולות המוטוריות שלהם, מחזקים את הקשר שבין העין ליד, לומדים לבנות צורות, לכתוב את השם שלהם, ועוד המון המון דברים שתורמים להתפתחות. בנוסף לכך, משחק מגנטים לילדים גורם להם להתרכז במשחק אחד כיוון שניתן להעביר באמצעותו שעות על גבי שעות.

תוסיפו לכך את העובדה שניתן ורצוי לשחק בו יחד ותקבלו גם משחק חברה שעוזר לילדים שלכם לפתח את הקשר עם הסביבה.

לסיכום, אם אתם מחפשים משחק חדש לילדים שלכם, זה ללא ספק המשחק הזה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד