בדיקות בטיחות מזון

מבדקי מזון – מדוע הם כה חשובים?

אם אתם יצרני מזון או ספקים של מוצרי מזון, אתם בוודאי יודעים את גודל החשיבות של אספקת מזון באיכות גבוהה וכזה שעומד בכל התקנים והבדיקות האפשריות.

בהיסטוריה של העולם הגלובאלי ואף ברמת המיקרו של מדינת ישראל, ישנם לא מעט דיווחים על מזון שנמצא רעיל, לא תקין וכזה שמכיל חומרים מזיקים לסביבה.

מצבים קשים מסוג זה לא רק שגרמו לנזקים כבדים ואף אבדות בגוף ובנפש, אלא שהם גם יכולים להיות הרסניים עבור יצרניות מזון בכל העולם.

בשל כך כבר מזמן פעולה של ייצור המוני של מזון, מלווה תמיד בבדיקות בטיחות מזון קפדניות ומחמירות שנועדו לצמצם עד כמה שניתן סיכונים בייצור ואספקת מזון, ובכך למנוע  טעויות הרות גורל.

בדיקות בטיחות מזון

אבל כיצד בודקים מזון? ואיך בדיקות כאלה נעשות?

בדיקות מזון נעשות על ידי מעבדות המתמחות בתחום כאשר הבדיקות תפקידן לוודא את בטיחות ואיכות המזון, ולבצע דרך כלים מתקדמים ואנשי מעבדה מומחים בדיקות קפדניות בשילוב מתודולוגיות חדישות שיהפכו את המזון לבטוח ואיכותי.

כיום ישנן מעבדות שפועלות תחת השגחה של משרד הבריאות אשר מאפשרות אבטחת איכות מזון תוך שימוש בכלי המעבדה המתקדמים והיעילים ביותר.

כיצד בוחרים מעבדה לבדיקות מזון?

בארץ ישנן מספר מעבדות מובילות לבדיקות מזון שניתן למצוא דרך המלצות, דרך רשת האינטרנט ואף דרך סוכנים אשר יכולים לכוון אתכם אל החברה הטובה ביותר.

על מנת לבחור בחרה מעולה ואיכותית יש לשים לב בבחירה לדגשים הבאים:

  • סל שירותים – וודאו כי המעבדה שאליה אתם פונים יכולה להציע לכם סל שירותים מקיף שבו מתבצעות בדיקות מעבדה, יעוץ הנדסי בענף המזון, מומחים כמו וטרינרים ומנהלי פרויקטים , שירותי הסמכה ובדיקות קפדניות של איכות המזון.
  • ניהול תהליכי איכות – וודאו כי החברה שאתם שוכרים לבדיקת המזון מבצעת תהליכי אבטחת איכות תוך קבלת שירותים בתחום המזון והקניית איכות מקסימלית למזון שאתם משווקים או מייצרים.
  • שיווק לכל סוגי היצרניות והחברות – וודאו כי המעבדה שאתם בוחרים יכולים להקנות שירות מושלם לכל יצרניות המזון ביניהם: מפעלים, יצואנים, חברות קייטרינג והסעדה, רשתות של מסעדות ועוד.

עשו את כל אלה ותוכלו ליהנות מחברה טובה שעורכת מבדקי מזון נכונים ומקצועיים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד