חדרים דיסקרטיים

חדרים דיסקרטיים

היום ניתן לראות כמעט בכל רחבי הארץ חדרים דיסקרטיים ברמה הגבוהה ביותר. מדובר על חדרים מאובזרים לחלוטין, אשר מכילים ברוב הפעמים מיטה זוגית גדולה, מקלחת איכותית ושירותים פרטיים, טלוויזיה בכבלים, מקרר קטן וכדומה. חדרים מושקעים יותר, יכילו גם ג’קוזי פרטי, עיצוב מיוחד שיעניק לחדר אווירה רומנטית יותר ובחלק מהמקרים אפילו סאונה פרטית לשימוש האישי של בני הזוג. כמובן שבחדר ניתן יהיה למצוא מגבות, חלוקים וכלי רחצה. עוד מידע וחדרים תמצאו בפורטל RPH.

מעבר לאיכות של החדר, חשוב להבהיר כי מדובר על חדרים פרטיים לחלוטין, אשר לא ניתנים לזיהוי מבחוץ. אומנם חדרים אלו ממוקמים במרכזן של ערים מרכזיות, אך מדובר על מתחמים אשר אינם מכילים שום שלט ושום פרסום לגבי מה שמתרחש בהם. עוברי אורח שעוברים במקום, לא רואים שום דבר מיוחד, ומניחים כי מדובר בסך הכול על עוד מתחם מגורים.

חדרים דיסקרטיים

חדרים דיסקרטיים – מה כדאי לבדוק לפני שמבצעים הזמנה?

כאמור, ניתן היום למצוא מגוון רחב של חדרים דיסקרטיים שונים, המגיעים ברמות אירוח שונות וממוקמים באזורים שונים בכל חלקי הארץ. מי שמעוניין להעביר כמה שעות איכותיות ודיסקרטיות עם בן או בת הזוג, צריכים קודם כל לוודא את רמת הפרטיות שהמקום מסוגל לספק. חשוב לבדוק למשל לגבי דרכי הגישה לחדר, האם יש צורך לעבור דרך פקידת קבלה, או שניתן לארגן את התשלום וקבלת המפתח דרך תיבה מיוחדת? האם המקום מציע חניה פרטית ומקורה, או שיש צורך להשאיר את הרכב ברחוב לעיני כל? ברוב החדרים האיכותיים ביותר, ההזמנה נעשית און – ליין, כך שהאורח מקבל מספר הזמנה או קוד. ברגע ההגעה למתחם הדירות, יש צורך לומר את הקוד שלכם, על מנת להיכנס פנימה. אף אחד אחר לא יוכל להיכנס למתחם, ללא הקוד הנכון.

לסיכום, כל מי שמעוניין בכמה שעות של הנאה צרופה ואינטימית עם בן או בת הזוג שלו, יכול להזמין חדר דיסקרטי הניתן להשכרה לפי שעה. ניתן להזמין את החדר לשעה – שעתיים, או אף להאריך את השהות ללילה שלם. חשוב רק לבדוק מראש את רמת הדיסקרטיות שהמקום מעניק ללקוחותיו, על מנת להימנע מעוגמת נפש בהמשך הדרך.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד