fan-2362875__340[1]

מאוורר

ברוב הבתים, בנוסף למזגנים, תמצאו גם מאוורר בכל חדר. גם לשם החיסכון באנרגיה בימים שהם לא מאוד חמים והחללים השונים זקורים לאוורור או למשב רוח נעים, אין כמו  תוספת של מאווררים שמסייעים בהקלה על החום. ישנם מאווררים אשר הם יותר דקורטיביים, כגון אלה שיש להם גם תאורה, או כאלה שמעוצבים בעץ. על מנת שהבחירה של המאווררים שלכם בחללי הבית השונים תהיה מוצלחת, יש למצוא  ספקים או יצרנים מוכרים יותר, כך שהבחירה תהיה נכונה והמאווררים יחזיקו מעמד  לשנים.

המאווררים הם זולים, חסכניים ומסייעים כאמור באוורור הבית , אך יש לדעת גם מי מתקן אותם, במיוחד כאשר מדובר על מאוורר תקרה כאשר הגישה אליו היא קשה יותר. גם בבתים שבהם ישנם חדרים ללא חלון או שהחלון קטן מדי, נהוג להתקין בהם מאווררים.

 החלטתם להתקין מאוורר תקרה?- הרי כמה טיפים

ברכישה של מאוורר תקרה, יש להתאים את גודלם של המאווררים לחללים השונים. חלל גדול, ידרוש מאוורר גדול, על מנת שיבצע את פעולת האוורור. יש למצוא מאווררים מעוצבים, בכדי שיתאימן לחללים הגדולים כמו הסלון, כך שהמאוורר יוסיף לאווירה ולעיצוב וחלילה לא יגרע ממנה בעיצובו.  יש לציין כי מאווררי התקרה, אף חוסכים מקום בחדר ולכן, הם כה דרושים, גם האוורור בכל החלל יעיל יותר וגם החיסכון בחלל הוא משמעותי. מיותר לציין, כי ההתקנה של המאווררים בתקרה היא פשוטה ואינה מצריכה חציבה בקירות, או עלות התקנה גבוהה כמו במזגן.

מאווררי מגדל  או מאווררי עמוד

ישנם כאלה שמחזיקים בנוסף בביתם מאוורר על עמוד, כך שקל לנייד אותם בין החדרים. גם במאווררי מגדל שהם מעוצבים באופן מודרני, ניתן למצוא כי הם מקררים ותורמים לרענון החללים השונים בימי הקיץ החמים. יש לציין כי להבי המאווררים בכללי, כאשר הם עשויים ממתכת, העוצמה שלהם תהיה גדולה יותר מאשר מאווררים עם להבים העשויים מפלסטיק.  גודלם של להבי המאווררים קובע, כך שאם החלטתם על מאוורר גדול בעל להבים גדולים , יש לציין כי המאוורר בעל הלהבים הגדולים , יהיה יעיל ממש כמו מזגן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד