ורונה

ורונה – המדריך המלא

אם יצא לכם כבר להיות באיטליה לא מעט פעמים בוודאי הערים הראשונות שנסעתם אליהן היו רומא, פירנצה ואולי מילאנו. עם זאת, הגיע הזמן לדעת שיש עוד עיר קסומה שבה כדאי לכם לעבור ואפילו להשקיע בה כמה ימים – ורונה. מזה לא מעט שנים יש אפילו טיסות ישירות לעיר הזאת מנתב”ג, מה שאומר שאפילו לא יהיה עליכם לקחת טיסת המשך או רכבת. תנחתו ישירות בורונה ומייד תוכלו להתחיל את הסיור בעיר הקסומה הזאת. ורונה נמצאת בצפון איטליה ואתם בוודאי מכירים את השם מהאופרה הידועה של שייקספיר – רומיאו ויוליה. עם זאת, כדאי לדעת שהעיר הזאת יכולה להציע לכם עוד הרבה דברים יפים אחרים לראות ולחוות, אז למה אתם מחכים?

ורונה

מקומות שאי אפשר לפספס

ביקור בעיר ורונה לא יהיה מושלם אם לא תגיעו אל PORTA NUOV, אם לא תעברו בארנה הקסומה ואם לא תלכו לאורכו של הנהר. רחוב הקניות החשוב ביותר של ורונה הוא כמובן VIA MAZZINI וגם הוא נמצא במרכז העיר. תוכלו לבקר בבית של יוליה ואפילו לראות את המרפסת המפורסמת כל כך מהמחזה ואת כל זה תלטף השמש המקסימה שיש בעיר הזאת ברוב ימות השנה. כמובן שיש עונות שבהן הביקור בורונה יהיה מאתגר מבחינת הקור אך אם תגיעו לכאן באביב או בקיץ, הרי שהחוויה תהיה שונה.

האם כדאי להישאר ללון בעיר?

יש משהו דומה בין ורונה הצפונית ובין פירנצה, העיר המקסימה שנמצאת בחבל טוסקנה הידוע. הערים יחסית דומות בגודל ולכל אחת מהן יש שפע על מקומות שכדאי לבקר בהם. חשוב לדעת שאומנם ניתן לראות גם את ורונה וגם את פירנצה בכמה שעות, אך מה יישאר לכם מסיור קצר כל כך? אם אתם רוצים לאפשר לעצמכם לספוג את האווירה הנעימה והטובה של העיר, כדאי יהיה להישאר ללון כאן לפחות לילה אחד או שניים. האוכל נהדר, כמו בכל מקום אחר באיטליה, והאנשים מאוד אדיבים, אז למה לא? איטליה תמיד מטעינה את המבקרים בה בשקט נפשי ובאנרגיות טובות כך שגם לכם כדאי לנסות זאת בהזדמנות הראשונה.

לעוד מידע על ורונה, לחצו כאן…

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד