תכשיטי זהב

תכשיטי הזהב שתמיד נשארים באופנה

נשים רבות אוהבות לענוד תכשיטים ולא בכדי. תכשיטים רבים, ובייחוד תכשיטי זהב, מעניקים יופי לנשים שאוהבות לענוד אותם. התכשיטים מתאימים לנשים שנוהגות להתאפר, כמו גם לנשים שתומכות יותר במראה הטבעי. כל אישה שדואגת למראה החיצוני שלה עונדות תכשיטים באופן תמידי – בין אם היא מתכוננת לאירוע גדול או יוצאת לריצת בוקר.

תכשיטים קטנים שעושים שינויים גדולים

אופנה באה ואופנה הולכת, גם כשמדובר בתכשיטים. לאישה המודרנית אין תמיד זמן לעקוב אחר כל טרנד שיוצא אל השוק. עם זאת, ישנם תכשיטי זהב קלאסיים אשר נמצאים תמיד באופנה, וניתן להתאים אותם לכל בגד כמעט:

עגילי חישוק

עגילים אלה מועדפים על כל אישה בגלל שתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא הקלות שבה אפשר לענוד אותם: כל שיש לעשות הוא לקרב את שני הסוגרים עד שנשמע “קליק”. הסיבה השנייה היא כמובן המראה הייחודי. חישוקי הזהב הקטנים הם כל מה שצריך להוסיף לשמלת ערב סולידית בצבע שחור או כחול כהה.

עגילי חישוק

עגילי חישוק בגימור מאט – מתוך קוקלקציית תכשיטי הזהב הקלאסיים של פדני

צמיד טניס

בניגוד לשם הספורטיבי שלו, לא כדאי להניף את המטקה כאשר עונדים צמיד טניס. מדובר בצמיד יוקרתי אשר מורכב משורה של יהלומים קטנים אשר מחוברים בחוליות. הצמיד שומר על סימטריה מופלאה, מכיוון שיצרניו משבצים יהלומים הזהים בגודלם ובצורתם.

 שרשרת עם תליון עדין

שרשרת זו מתאימה לנשים אשר יש להן טעם עדין בתכשיטים. מצד אחד הן אינן אוהבות להתהדר ולהתאפר, ומצד שני הן אינן מוכנות לוותר על תכשיט הזהב שלהן. בקצה שרשת הזהב הדקה יש תליון עדין ומעוצב. זה יכול להיות תליון דמוי לב, פרפר או תליון שאליו מחוברת אבן חן קטנה וצבעונית.

תכשיטי זהב

למי מתאים לענוד תכשיטי זהב

כל אישה נראית טוב בתכשיט זהב, אך יש נשים שלהן הוא מתאים במיוחד. תכשיטי זהב צהוב כהים יותר מתכשיטי הכסף, ולכן הם מתאימים יותר לנשים בעלות עור בהיר. או אז מבליט תכשיט הזהב הקט את היופי שלהן. זאת בניגוד לתכשיט כסף שעלול “להיבלע” על ידי צבע העור. כמו כן, רצוי לשלב עם תכשיטי הזהב גם אבני חן בצבע כהה כמו בורדו, ירוק, כחול עמוק או סגול.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד