flat-1298035__340[1]

אשפתונים

עם איכות הסביבה ההולכת ומתדרדרת בעולם המקיף אותנו, הולך ועולה הצורך בפתרונות טכנולוגיים משוכללים יותר. כמו כן, היקף הבעיה הולך ומתפשט וכך גם ההשלכות שלה הולכות ומחמירות. אשפה שאינה מטופלת ואינה מפונה לנקודות ייעודיות מביאה לעלייה ברמת התחלואה באזור בו היא מתפשטת, לירידה באיכות החיים ובהרעה של התנאים הציבוריים המוצעים לקהילה המתגוררת באזור.

אשפתונים הם תוצר פיתוח של השקעה ארוכת שנים, המאפשרים לעיריות, מועצות ציבוריות, קהילות, קיבוצים, מפעלים וערים ליהנות מהיתרונות הרבים של איכות חיים גבוהה, סביבה נקייה, מינימום זיהומים ומחלות וכן אסתטיקה ברמה גבוהה. האשפתונים מיוצרים מחומרים ממוחזרים ובכך הם מהווים מוצר אקולוגי כשלעצמם.

על מנת למקסם את היעילות של האשפתונים, הלקוח יכול להזמין את סוג האשפתונים המתאימים לו על פי צרכיו הייחודיים. באופן זה, ניתן למצוא אשפתונים בגדלים שונים המיוצרים בהתאם לגודל האוכלוסייה המיועדת להשתמש בהם או לחילופין, בהתאם למטרת השימוש בהם, קרי תעשייתית, ציבורית, פרטית או אישית.

למעשה, אשפתונים מהווים כיום את הפתרון האיכותי והיעיל ביותר לניצול חכם של אשפה ופינוי פסולת. הודות לאשפתונים טמוני הקרקע, מתאפשרת איכות חיים גבוהה יותר, הימנעות מהתפשטות של ריחות לא נעימים בשטחים ציבוריים, הימנעות מצורך בפינוי פסולת פעמים רבות במשך השבוע, משמע חסכון בכוח אדם ובשינוע בין נקודות שונות ובכל זאת, עדיין יישמר האוויר הנקי וכן תתאפשר סביבת מחייה נעימה לאדם.

על מנת להבטיח איכות חיים נעימה, הרמוניה והשתלבות בכל תנאי הסביבה באשר הם, האשפתונים מגיעים בעיצובים שונים כך שניתן להתאים אותם לסביבה המקיפה אותם. באופן זה, האשפתונים אינם בולטים לעין אלא משתלבים בו בצורה הרמונית. במקום לערום זבל לגובה ובכך לפגוע באיכות האוויר ובמראה הסביבה, האשפה בתוך אשפתונים מושלכת לעומק כך שנוצר מעין “פס” אנכי של אשפה.

באופן זה, נחסך שטח אחסון מרובה אשר היה מיועד לאחסון של אשפה, נחסך הצורך בפינוי מרובה של האשפה לאורך השנה וכמו כן, האשפה תופסת פחות מקום ולו מעצם העובדה כי האשפה הממוקמת בחלק העליון דוחסת את האשפה הממוקמת בחלק התחתון של הפח ובכך מפחיתה את שטח האחסון הנדרש לאשפה.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד