טבעות יהלומים מעוצבות

טבעות יהלומים מעוצבות

אחד הסמלים שידועים למחויבות וקרבה הוא טבעות יהלום שניתנות בדרך כלל לנשים ובנות זוג בעת הצעת נישואין או בקשר מחייב.

עם זאת חשוב לדעת כי טבעות יהלומים מעוצבות הן כאלה שניתן להעניק לא רק לחתונות וכיום ישנן שלל סיבות שבגינן ניתן להעניק טבעות יוקרתיות ומעוצבות לנשים שאתם אוהבים.

אז מתי אפשר להעניק טבעות יהלומים מעוצבות?

כמה מאורעות חגיגיים בהמשך!

טבעות יהלומים הפכו מאז ומעולם למושא התשוקה של נשים רבות כאשר השקעה בטבעת מסוג זה מראה על מחויבות ורצון עז להפתיע ולפנק.

כיום ישנם שלל תכשיטים מהממים מעוצבים בעיצוב ייחודי תוך רכישת טבעות במשקלים שונים של קראט עם שיבוצים של יהלומים מסוגים שונים.

טבעות יהלומים מעוצבות

אז לאילו אירועים אפשר לרכוש טבעת יהלום?

ללידה – אחד המנהגים גם במסורות המזרח וגם במסורות המערב הוא הענקת תכשיט ייחודי לאישה לאחר לידה. אישה שעברה לידה זקוקה לפינוק ואהבה ולכן הענקת תכשיט ייחודי כמו צמיד, טבעת יהלום, שרשרת או עגילים: היא מחווה מדהימה שנותרת כמזכרת לשנים ארוכות.

לחג – בחגים אנו אוהבים לפנק אחד את השני, להעניק מתנות ולרגש. מתנות לחגים אשר מוענקות בצורה של טבעת יפיפייה הן מתנה מרגשת שכל אישה מוקירה.

ליום ההולדת – יום ההולדת היא תמיד סיבה למסיבה ולכן מתנה שכוללת תכשיט משובץ יהלומים או עשוי זהב הופכת כל יום הולדת רגיל לבלתי נשכח.

ליום האם  – מתנה כמו טבעת יהלומים או טבעת זהב לא תמיד חייבת להיות רומנטית. מתנה כזאת ניתן להעניק לאם ביום האם או האירועים מיוחדים, תוך הענקת תכשיט או טבעת עם הקדשה מרגשת לאם האוהבת.

ליום נישואין – אם אתם נשואים באושר כמה שנים, דרך מעולה לעורר ולרגש את חיי הנישואים היא הענקת טבעת יהלומים מרהיבה. לעיתים כיף להחליף טבעת אירוסין ישנה בטבעת נוצצת יוקרתית ומרשימה.

לסיכום, טבעות יהלומים מעוצבות הם דרך נפלאה להגיד ‘אני אוהב אותך’. כדי לבחור טבעת יפה במחירים אטרקטיביים מומלץ להכנס לחנויות תכשיטים און ליין, ולרכוש טבעת מרהיבה ויוקרתית שתגיע עד אליכם לבית ולכל מקום.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד