פרחים ושוקולד

השילוב המנצח עם זר פרחים

הרבה פעמים אנחנו בוחרים לעשות משלוח פרחים, בין אם זה משלוח ליום הולדת, משלוח אחרי לידה, יום נישואין או אפילו משלוח של זר פרחים באופן כללי, בתור הכרת תודה או בתור מתנה לאישה שאנחנו אוהבים.

אך למה להסתפק רק בזר פרחים? אנחנו יכולים להוסיף על הזר, עוד שורה של אלמנטים נוספים שהופכים את המשלוח להרבה יותר ייחודי, הרבה יותר מגובש וגדול.

היום לא מעט מקומות שמציעים אפשרות לשלוח זרי פרחים, מציעים לנו לשלב בתוכם או לצידם, עוד דברים בשביל שהזר יהיה הרבה יותר מיוחד ומרשים. מן הסתם, אנחנו צריכים לבחור באמצעים שמתאימים, הן למשלוח והן למי שמקבל אותו.

פרחים ושוקולד

דוגמא טובה לכך הם זרי של שוקולד ופרלינים שניתן להשיג בחנות הפרחים בחולון. אנחנו יכולים להוסיף על זר הפרחים, שורה של שוקולדים מסוגים שונים. אלה יכולים להיות פרלינים או שוקולדים בטעמים שונים. גם אותם, בדיוק כמו את הפרחים, ניתן לסגור בצורה יפה ומרשימה על מנת שהמשלוח יהיה מיוחד ומרשים.

עוד דוגמא אנחנו יכולים למצוא בזרי פרחים אשר ניתן לשלוח ביחד עם בקבוקי יין. מאחר ובשנים האחרונות חל שינוי עצום בכל מה שקשור לתרבות השתייה בישראל, יותר ויותר ישראלים צורכים יין ואנחנו יכולים ליהנות מיינות ברמה גבוהה מאוד, חבל מאוד שלא לנצל זאת כשאנחנו שולחים משלוח פרחים. חנויות רבות מציעות לנו אפשרות לשלב בזר גם בקבוק יין ואפילו עם הקדשה. אין הרבה מחוות רומנטיות דומות לאלה.

אם אנחנו רוצים לשלוח זר פרחים לאישה שזה עתה ילדה או לחברה טובה, אז אנחנו יכולים להוסיף לפרחים בלונים בצבעים שונים אשר יהיו קשורים לזר, אנחנו גם יכולים לשלב בזר דובונים קטנים או גדולים, ומגוון רחב של הפתעות נוספות, הן לאימא ולתינוק.

כשאנחנו נבחר זר פרחים עם כל שילוב שהוא, הרי שעלינו לבחור מקום שיספק לנו, לא רק את החומרים השונים אלא גם ידע לשלב ביניהם בצורה יפה וייחודית, על מנת שמי שיקבל את הזר, יתרשם, לא רק ממה שקנינו אלא גם מהאופן בו הדברים מעוצבים ומסודרים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד