משחקים לxbox

קונסולות משחקים לילדים – מה האלטרנטיבה כשלא יכולים להשקיע סכומי עתק?

אין בכלל כל ספק שבתור הורים, אחד מהדברים הכי חשובים לנו, זה כמובן האושר וההנאה של הילדים שלנו. אנחנו תמיד נדאג שיהיה להם הכי טוב, תמיד נדאג שלא ישארו מאחור, וכן, למרות שאנחנו הראשונים שנשאל אותם “אם כולם יקפצו מהגג גם אתם תקפצו?”, עדיין, כשמגיע איזשהו טרנד שכל הילדים בו לוקחים חלק, ולא משנה עד כמה אותו טרנד יראה לנו מטופש, כנראה שגם אנחנו ניכנע וניישר קו עם הילדים כדי שהם לא ירגישו בצד. הרי האושר שלהם חשוב לנו יותר מהכל.

אבל מה עושים כשאין לנו את היכולת הכלכלית לכך, או שיש לנו את היכולת אך אנחנו חושבים שמדובר בהזגמה טוטאלית? צריך לעשות דבר אחד פשוט – להתאים את עצמנו והילד למצב.

אחד מהנושאים שגורמים ללא מעט חילוקי דעות בין הורים לילדים הוא נושא קונסולות המשחק. הילד, כמובן, רוצה קונסולה כמו האקס בוקס החדש ביותר או הפלייסטיישן האחרון שיצא, כי הרי לכולם יש את הקונסולות האלו. יחד עם זאת, המחירים של המכשירים האלו הם בהחלט לא משהו שניתן להקל בו ראש. תוסיפו לכך את העובדה כי בדרך כלל, את המשחקים יש לקנות בנפרד, ואת העובדה הנוספת כי ילדים נוטים למצות יחסית מהר משחקים ולרצות לעבור כבר למשחק הבא, ותמצאו את עצמכם בלופ בלתי נגמר של רכישת משחקים חדשים שיכולים לעלות לא מעט כסף.

אם כן, יש פתרון: לרכוש קונסולת משחקים שמתאימה למצב. מצד אחד מספקת שעות ארוכות של הנאה, מצד שני לא גומרת לכם את הכיס. אנחנו כמובן מדברים על גיימבוי. המשחק הישן ואהוב רק ממשיך להתחדש, כאשר יוצאים כל הזמן דגמים חדשים. המכשיר שלעצמו זול בצורה משמעותית מקונסולות כמו פלייסטיישן ואקס בוקס, ועליו, במעמד הרכישה, ניתן לטעון עשרות משחקים שישמשו את הילד חודשים ארוכים קדימה.

בנוסף, מדובר במשחק נייד שהילד יכול ליהנות ממנו בזמן נסיעה למשל, ואתם יכולים ליהנות מהדרך בלי הפרעות.

ליתרונות נוספים של המשחק המעולה אתם כמובן מוזמנים ליצור אתנו קשר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד