סדנאות שוקולד

יתרונות של סדנאות שוקולד

שוקולד שוקולד, מי היה מאמין שהוא מיוצר מזרעים מותססים! לא רק שהוא מתוק וטעים, הוא גם מכיל אנדורפינים שמשפיעים עלינו לטובה! אין ספק כי החוויות המהנות ביותר קשורות לאוכל ואם כבר אוכל מתוק, אז ההנאה היא כפולה. כיום ישנן סדנאות רבות ומגוונות בעולם הקולינריה, אך המתוקה ביותר היא סדנת שוקולד שמיועדת לכל הגילאים, ילדים ומבוגרים.

מה היתרון בסדנאות שוקולד?

אנחנו בוחרים לעבור סדנא בנושא מסוים בדרך כלל מאחר ואנחנו מתעניינים בנושא ורוצים ליישם אותו באופן עצמאי, או שאנחנו רוצים לקחת חלק ביום מהנה יחד עם האנשים הקרובים לנו, בכדי ליצור גיבוש וליהנות. היתרון המשמעותי הוא שיחד עם טעמים טובים לחך, ניתן לקבל הרבה מידע, בייחוד על שוקולד שנראה כל כך תמים, אבל יש מאחוריו סיפורים נפלאים. סדנאות שוקולד מהנות במיוחד עבור ילדים, שנוהגים לראות את השוקולד רק בתור ממתק, על כן הסדנא תלמד אותם על רזי השוקולד, על ההיסטוריה ועל האופן בו מכינים מוצרים שונים שעשויים משוקולד. למידע נוסף כנסו לאתר של שוקולד של קוביות בכתובת http://www.shokoladshelkubiot.co.il/ .

סדנת שוקולד משפחתית

תארו לכם בילוי משפחתי שונה ומיוחד בסדנת שוקולד, במקום צפייה בסרט בקולנוע שלא יוצרת אינטראקציה או כל חוויה אחרת בה בדרך כלל כל הנוכחים אוחזים את עיניהם בטלפון הנייד. בסדנא המשפחה יוצרת יחד שוקולד, מפגינה יצירתיות ומתגבשת יחד. כל סדנא מותאמת באופן אישי למשתתפים, כך שהמשפחה תספק מידע כמו טעמים אהובים או תחביבים. כל בני המשפחה ייכנסו לאווירה, ילבשו את כובעי השף ואת הסינרים ויזכו לעשות יצירות נפלאות עם אחד מחומרי הגלם האהובים על כולם.

יום הולדת עם שוקולד

מלבד סדנאות משפחתיות, הכי כיף ליצור שוקולד יחד עם החברים ביום ההולדת! תארו לכם יום מהנה ומתוק, בו נאספים החברים של הילד שלכם, בנוסף על המפגש יחד זוכים גם להרבה שוקולד בכל צורותיו, חווים סדנא מעשית בה כולם משתתפים ובסוף הסדנא אפילו מקבלים מתנות! באמצעות הסדנא, הילדים ילמדו על השוקולד בדרך אינטלקטואלית ויבינו כי יש מאחורי השוקולד סיפור והוא לא רק ממתק. יום הולדת זה זמן מיוחד להגשמת חלומות ולבטח לילד שלכם יש חלום שקשור לשוקולד.

מסיבת שוקולד לרווקות

החברה שלך מתחתנת, מה הזמן הנכון ביותר אם לא עכשיו, להגיע לסדנת שוקולד מפנקת, ליצור טעמים מיוחדים יחד עם החברות וליהנות מטעם החיים. בסדנה ניתן לפסל, לצייר ולזלף שוקולד בטעמים שונים ולחוות מתוק יחד עם החברות, רגע לפני היום הגדול.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד