בחירת קולר נגד קרציות

בחירת קולר נגד קרציות

ישנם לא מעט קולרים נגד קרציות, אך השאלה העיקרית היא איך לבחור קולר נגד קרציות שיתאים לכלב שלך ויישאר לפחות לכמה חודשים טובים. במאמר הבא נבין כיצד לבחור את הקולר הטוב ביותר עבור הכלב שלך, תוך כדי דגשים על מה צריך להיות בקולר נגד קרציות.

מה עושה קולר נגד קרציות?

ישנם לא מעט סוגי קולר נגד קרציות בשוק. הקולר משחרר חומר פעיל רעיל לחלקים בגופו של הכלב, חומרים אלה נספגים בעורו של הכלב וכאשר הקרצייה מתקרבת לאזור הקולר היא מתה ישר ונופלת מגופו של הכלב לרצפה. ישנם קולרים כאשר הקרצייה מתקרבת לכלב הם מתים ישר, וישנם קולרים אשר דוחים את הקרציות רק לאחר שעקצו את הכלב. כך שיש להתאים את סוג הקולר בהתאם למצבו של הכלב.

איזה סוגי קולרים נגד קרציות קיימים בשוק?

ישנם מגוון סוגים של קולרים נגד קרציות.  אך הסוגים העיקריים של הקולרים נגד קרציות נחלקים לשני סוגים:

קולרים נגד קרציות טבעיים- קולרים על בסיס חומרים טבעיים אשר מתאימים לכלב רגיש, בקולר זה משתחררים חומרים רעילים לגופו של הכלב, אך החומרים הללו הם על בסיס טבעי בלבד בשונה מקולרים אחרים. קולר זה מתאים לכלבים עדינים ורגישים לחומר הכימי אשר משתחרר מהקולר.

קולרים רגילים נגד קרציות- קולרים אשר משחררים חומר לא טבעי, אשר משחרר חומר פעיל שדוחה את הקרציות שאשר נמצאות על גופו של הכלב. כאשר קרציות אלה מריחות את החומר שמשתחרר מהקולר הם מתות ישר ונופלות מגופו של הכלב. קולרים אלו יעילים עד 8 חודשים, ובמקרים חריגים יש צורך להשתמש באמפולות בנוסף להם.

איזה קולר נגד קרציות מתאים לכלב שלך?

ישנם כלבים אלרגיים ורגישים, אשר החומר שמשתחרר מהקולר מציק להם עד מאוד והם לא יכולים לסבול אותו. לכן בשביל כלבים אלו המציאו את הקולרים אשר עשויים מחומרים טבעיים, בקולרים אלו הריח פחות חריף מאשר קולרים רגילים, ולכן לכלב אין שום בעיה עם החומר שיוצא מהקולר כי הוא לא חזק בשונה מהקולר הרגיל. במידה ולכלב שלכם לא מפריע הריח של החומר הפעיל בקולר, יש לקנות לו קולר רגיל. לכן חשוב מאוד להתאים את סוג הקולר הנכון לכלב שלכם. וזאת מאחר שישנם לא מעט כלבים אלרגיים הרגישים לחומרים הפעילים שמשתחררים מהקולר, אבחון נכון של הכלב שלכם בין אם אלרגי או לא , עשוי לעזור להתאמה נכונה של קולר קרציות מתאים עבורו, ללא בזבוז כסף מיותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד