צימרים דיסקרטיים

צימרים דיסקרטיים

צימרים דיסקרטיים צצים בכל מקום בארץ, כפטריות אחרי הגשם. רבים זיהו את הצורך הבסיסי בהימצאותם של צימרים המהווים נקודת מפגש נעימה לזוגות בסיטואציות שונות ולכן נבנו צימרים איכותיים ויפים מאד בערים השונות, במושבים ובישובים רבים נוספים.

את הפוטנציאל גילו לא מכבר החיילים המגיעים לחופשה אחרי ימים ולילות ללא שינה בתפקידים השונים. הם שוכרים את הצימרים הדיסקרטיים לכמה שעות או לסופ”ש כדי להירגע ולהיות בזוגיות ובאינטימיות נעימה נטו. הג’קוזי המותקן בחדר המרווח, מאפשר לחיילים ולחיילות ליהנות מזרמי המים המרגיעים את גופם המתוח והלחוץ.

רגעי האושר המשותפים בכמה השעות הללו הן עולם מלא עבורם והם מעריכים ונהנים מכל דקה.

צימרים דיסקרטיים

הדימוי הנמוך שהיה לצימרים הללו כיוון שהגיעו אליהם בעיקר זוגות בוגדים שחיפשו מקום מפלט הרחק מהעיר הסואנת כך שאף אחד לא יראה אותם ולא יזהה אותם, כבר לא רלוונטית. הם אכן ממשיכים להגיע לצימרים אך אינם מהווים את רוב הדומיננטי של האנשים המשתמשים בשירות זה.

רוב הזוגות המגיעים בימים אלה לצימרים הם זוגות חברים או זוגות נשואים המחפשים מקום שקט לזמן איכות, לאינטימיות ולריגושים.

החיים השוטפים והעמוסים מותירים לזוגות הנשואים זמן מועט לזוגיות. כולם עסוקים בקן המשפחתי, בגידול הילדים ובמסירות לעבודה והזוגיות קצת הולכת לאיבוד. אלו המבינים שצריך לחזק כל הזמן את הזוגיות ולטפח אותה כדי לא להתחרט על כך, נהנים לשכור מדי פעם צימר דיסקרטי ברחבי הארץ ולהתמקד רק בזוגיות ובאהבה.

הזוגות שעדיין לא נישאו מחלקים את זמנם במקרים רבים בין העבודה, הלימודים וביתם של ההורים כך שאין להם פרטיות. זהו מרכיב חשוב שהוא בסיס לחייהם המשותפים של בני הזוג ולכן חשוב מאד שיתנסו בזמן איכות ללא חברים ובני משפחה, רק הם נטו לשיפור הזוגיות, לשיחות כנות וכמובן לזמן אהבה ואינטימיות.

זוגות דתיים מחפשים מדי פעם מקום שקט שיאפשר להם זמן אישי שהוא רק שלהם, במיוחד לאחר שהאישה טובלת במקווה. במהלך היום יום ואף בלילה קשה להם למצוא זמן שקט לכך וגם הם מרגישים שמדובר באתגר חשוב שיש לטפח שאותו מעת לעת.

צימרים דיסקרטיים הם המקום האידיאלי להציע הצעת נישואין מפתיעה כשבת הזוג ממש לא חושבת שזה יקרה. זוגות נערכים לכמה שעות או לסופ”ש של אינטימיות ולפתע שולף הבחור את הטבעת. האווירה הפסטורלית מסביב לצימר והבלונים הרבים שחיכו לה בתוך הצימר גורמים לשניהם לשמחה עצומה. השעות שלאחר מכן הן שעות אושר נטו, שיחות אינטימיות והרבה אהבה לקראת עתידם המשותף.

תוכנת IROOM מנווטת בין הצימרים השונים ומאפשרת לכל זוג למצוא את הצימר המועדף עליהם על פי אזורו הגיאוגרפי, נראותו והפינוקים הממתינים בו. כל פעולת ההזמנה מתבצעת בדיסקרטיות מלאה, אין שיחות טלפוניות ואין צורך להזדהות. גם את התשלום שעליו סוכם מראש משאירים בחדר ורק לאחר שבני הזוג נוסעים, נכנס בעל הצימר לקבל את התשלום ולביצוע ניקיון של החדר עד הגעת הזוג הבא.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד