וטרינר חירום

מתי צריך להזמין וטרינר חירום?

אנשים רבים מתלבטים בשאלה מתי יש צורך ממשי להזמין וטרינר חירום, ומתי לעומת זאת ניתן לחכות לשעה סבירה ולהגיע למרפאה כרגיל. רוב האנשים שמגדלים חיות מחמד, דואגים לשלומם ומתייחסים אליהם כחלק מהותי מהמשפחה. כאשר הכלב צולע או החתול מתחיל להקיא, מרבית האנשים יפנו למרפאה הווטרינרית שלהם, לצורך קבלת ייעוץ רפואי. עם זאת, חשוב להבין כי ישנם מקרים קלים יחסית, שמאפשרים דחייה של הביקור אצל הווטרינר לשעה נוחה יותר. לעומת זאת, במקרים אחרים חייבים להגיע לווטרינר כמה שיותר מהר, היות וכל רגע שעובר עלול לסכן את החיים של חיית המחמד שלכם. בכל מקרה שהמצב לא ברור לחלוטין, מומלץ להרים טלפון לווטרינר, על מנת להתייעץ עמו לגבי חומרת המצב והאם יש צורך להגיע במידי למרפאה או להזמין וטרינר שיגיע אליכם הביתה במהירות האפשרית.

וטרינר חירום

וטרינר חירום תוכלו למצוא בכתובת http://www.kupet.co.il/

מה חשוב לדעת לגבי וטרינר חירום?

כאמור, בכל מקרה של אי בהירות בנוגע לפעולה שיש לנקוט במקרה של פציעה או תאונה של הכלב או החתול, חשוב להתקשר למרפאה הווטרינרית על מנת לספק פרטים ראשוניים לגבי האירוע ולקבל הנחיות לטיפול ראשוני. כמובן שהשיחה הזו אינה מחליפה בדיקה מקצועית של וטרינר מומחה, ואינה יכולה לסייע לטפל בבעל החיים, מעבר להדרכה הראשונית. ברוב הפעמים, עדיף להגיע עם בעל החיים הפצוע למרפאה, בתאום עם הווטרינר התורן כמובן. בדיקות מקיפות יותר וציוד מציל חיים, יכול להיות הכרחי לצורך הצלת החיים של הכלב או החתול. אך מי שיש לו קושי להגיע, יכול להזמין וטרינר תורן שיגיע אליו עד הבית ויספק את הטיפול הראשוני המקצועי ביותר. ברוב הפעמים, המשך הטיפול יתבצע בכל מקרה במרפאה, בעזרת ציוד מתאים ומכשור רפואי מתקדם.

לסיכום, ישנו צורך ממשי להזמין וטרינר חירום במקרים בהם קיימת סכנה לחייה של חיית המחמד. לדוגמא, במקרים של תאונת דרכים, הרעלה, עקיצה, הכשת נחש, שלשולים והקאות חמורים, דימום שאינו מפסיק, חסימת שתן או בעיות בהמלטה – במקרים מסוג זה חשוב לא להתמהמה אלא להתקשר במידי לווטרינר התורן, במטרה לקבל טיפול ראשוני מציל חיים עבור חיית המחמד שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד