כלוב טיסה לכלב

כלוב טיסה לכלב שלכם – הדרך הבטוחה לעבור את המסע

יותר ויותר ישראלים בוחרים להעתיק את מקום מגוריהם ליעד כלשהו בחו”ל, בין אם לתקופה קצרה ובין אם לתקופה ארוכה. אלה שיש להם גם כלב או כלבה בבית, נדרשים להתמודד עם אתגר נוסף, מעבר למעבר עצמו, ליעד החדש: העברתו בטיסה. כלוב טיסה לכלב, במקרה הזה, הוא הפתרון הטוב ביותר. הכלב או הכלבה, השוהים במהלך הטיסה בבטן המטוס, רחוק מבעליהם, נמצאים בתוך כלוב מיוחד לאורך כל הטיסה, שם הם מקבלים גם מזון ומים לשתייה.

כלוב טיסה – כדי לעבור אותה בשלום

הרצון להציע לכלבים שלנו את הנוחות הרבה ואת הטוב ביותר, הוליד לא מעט פתרונות, שבהם אנו יכולים להיעזר ביום יום. כזה הוא בדיוק כלוב הטיסה. כלוב הטיסה מגיע במידות שונות והוא מתאים לכלבים מכל הגזעים ובכל הגדלים. ישנם כלובי טיסה לכלבים קטנים מאד וגם כלובים לכלבים גדולים. כאשר מדובר בכלבים קטנטנים, ישנה, במקרים מסוים, אף אפשרות להעלות אותם לטיסה, מה שמקל לא מעט על הכלב או על הכלבה. אולם, כשאלה הם כלבים גדולים, הברירה היחידה היא לשלוח אותם, כשהם בכלוב עצמו, לבטן המטוס. בין אם זו טיסה קצרצרה ובין אם ארוכה מאד, עליהם להישאר שם לאורך כל הטיסה עד להגעה אל היעד.

תנאים נוחים ומרחב בטוח ונעים – כי זה בדיוק מה שצריך הכלב שלכם

בכלוב הטיסה ניתן להניח את קערת האוכל ואת קערת המים לכלב או לכלבה, כדי שיוכלו לאכול ולשתות לאורך הטיסה. על כלוב הטיסה להתאים למידותיהם ולהיות נוח להם. הרגלת בעל החיים לכלוב הזה, חשוב שתעשה מספר חודשים לפני מועד הטיסה, על מנת לאפשר לו לבחון בכל יום את המקום החדש, להתרגל אליו לאט לאט ולמצוא בו מרחב בטוח ונעים. כך הוא יגיע ליום הטיסה נינוח הרבה יותר ויעבור את המסע בשלום. הדבר קריטי במיוחד לכלבים חששניים וכאשר מדובר בטיסות ארוכות מאד.

בחירת כלוב טיסה לכלב מצריכה התייחסות למספר נקודות. הראשונה, כאמור, היא מידת הכלוב בהתחשב במידותיו של הכלב. הכלב שלכם צריך לעמוד בחופשיות בכלוב הטיסה. על הכלוב לאפשר לו לנוע ללא כל בעיה אם ירצה וכמובן לרבוץ בו. נקודה נוספת, שגם אליה חשוב להתייחס, הוא המשטח שעליו נמצא הכלב. יש לספק לו בכלוב מזרן או שמיכה נעימה ונוחה, שעליה יוכל לישון או לרבוץ, אפילו כזו שמזכירה את הבית ולה הוא מורגל. חשוב מאד לפנות לחברת התעופה מבעוד מועד ולבדוק איתה מהם הקריטריונים להטסת בעל החיים והאם אתם זקוקים לאישורים מיוחדים או מסמכים כלשהם כדי להעלות את הכלב או את הכלבה שלכם לטיסה ולהיכנס איתם למדינה שאליה אתם טסים. כדי לקבל את המענה המתאים, תוכלו להיעזר בחברות, המתמחות בכך ועוזרות בהכנות לקראת הטסת בעל החיים, לרבות איסוף כל האישורים והמסמכים הנדרשים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד