שומר חניה מתקפל

שומר חניה מתקפל לחניות פרטיות

כל בעל רכב אשר מתגורר במתחם בו יש חניה פרטית עבור הרכב שלו, יודע כי קיים חשש שרכבים אחרים יתפסו לו את החניה. מה רב התסכול של בעל רכב אשר מגיע אל החניה הפרטית שלו בחניון בנין מגורים שבו הוא מתגורר או במקום העבודה בו הוא עובד ומגלה כי רכב אחר תפס לו את החניה וכי הוא איננו יודע כיצד למצוא את בעל הרכב בכדי לבקש שיזיז את רכבו מהחניה שלו. הפתרון הטוב ביותר למצבים מעין אלו הינו: שומר חניה מתקפל לחניות פרטיות. מדובר במוצר אשר מאפשר לבעל הרכב בלבד, להיכנס אל החניה שלו בכל זמן נתון. ככל ששומר החניה איכותי יותר, כך הוא ישמור על החניה של בעל הרכב מפני רכבים אחרים המעוניינים לחנות בחניה זו.

שומר חניה מתקפל

מהו שומר חניה מתקפל

שומר חניה מתקפל הינו המוצר האיכותי והטוב ביותר עבור אנשים המעוניינים לשמור על החניה הפרטית שלהם בבניין המגורים שבו הם מתגוררים, סמוך לביתם הפרטי או בחניון של מקום העבודה שלהם. מדובר במוצר אשר מתקינים בחניה הפרטית. המתקן בנוי בצורה אשר איננה מאפשרת לרכבים אחרים להיכנס אל החניה בשל גובהו. אולם, כאשר בעל הרכב מגיע אל החניה בכדי לחנות בה, על ידי שימוש במפתח מיוחד, הוא מנמיך את שומר החניה לגובה אשר המרכב שלו יוכל לעבור מעליו ולהיכנס אל מקום החניה בקלות ובנוחות. שומר חניה מתקפל לרוב מתקפל בצורה כה נמוכה, אשר אפילו רכבי ספורט יוכלו להיכנס אל חניה אשר הוא מגן עליה.

מדוע כדאי לבחור בשומר חניה מתקפל עבור חניות פרטיות

לא מעט אזורים בארץ, הינם אזורים אשר לא קל למצוא בהם חניה. לא פעם, אנשים חונים גם בחניות המוגדרות כחניות פרטיות. מדובר בדבר אשר מסב לבעלי החניות הפרטיות עוגמת נפש רבה. לכן, בכדי לשמור על החניה הפרטית של כל בעל רכב באשר הוא, כדאי מאוד לבחור בשומר חניה מתקפל, אשר מהווה את המוצר האיכותי ביותר לצורך שמירת החניה. על ידי פעולה פשוטה בעל החניה יוכל לפתוח את שומר החניה כאשר הוא עוזב את המקום ולסגור אותו כאשר יש לו צורך  להיכנס אל החניה.

למידע גם אודות פסי האטה, לחצו כאן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד