בגדי ילדים

בגדי ילדים – האם בגדים יכולים להעניק לילד מסר חינוכי?

בשנים האחרונות, יותר ויותר הורים מבקשים להקנות לילדים שלכם ערכים חינוכיים ייחודים, לא רק דרך למידה פרונטאלית או דרך משחקים וצעצועים, גם לא רק דרך הקניית ערכים בסיסית, כפי שהיה נהוג מאז ומתמיד. הרבה הורים משתמשים בכלים נוספים לצורך כך, כלים שבעבר למשל, לא תמיד היו נתפסים כאלמנט שאפשר להשתמש בהם לצורך כך.

אחת הדוגמאות לכך הם בגדי ילדים. אם בעבר הבגדים נתפסו כחלק כללי, אלמנטרי, כמו אצל מבוגרים, משהו שנועד למראה, לחזות החיצונית, הרי שכיום יותר ויותר הורים מבקשים להשתמש גם בבגדים על מנת להעביר מסרים חינוכיים לילדיהם, זאת על מנת שיגדלו על פי מסרים וערכים אלו, ילמדו דברים חדשים והכי חשוב, על מנת שיתרגלו וינהגו על פיהם גם בעתיד.

אפשר למצוא בשימוש באותם בגדי ילדים, כמה חלקים אפקטיביים מאוד בשביל להעביר את המסר שאנחנו רוצים. לפני שנציג את החלקים השונים, צריך לציין, לא בכל בגד זה אפשרי ולא תמיד הורים יודעים כיצד להשתמש בבגדים בשביל להעביר את המסר לילדים שלהם. מן הסתם צריך לזכור גם, ששימוש בבגדי ילדים לבד איננו מספיק, זה חייב להתבצע באמצעות מגוון רחב של אלמנטים וכלים, בין אם כאלה שציינו קודם לכן ובין אם אחרים.

כיצד להעביר מסרים חינוכיים באמצעות בגדי ילדים

ישנם כמה דרכים ומסרים חינוכיים שאנחנו יכולים להעביר באמצעות בגדים שאנחנו רוכשים לילדים שלנו.

דרך אחת היא, לרכוש לילדים אך ורק בגדים בחנויות או אתרי אינטרנט עצמאיים, כלומר כאלה שאינם נחשבים מותגים ואינם חלק מרשתות גדולות. מעבר לעובדה שמדובר בבגדים הרבה יותר מקוריים וייחודים, הרי מה שעומד מאחורי רעיון זה הוא לעזור לעסקים קטנים ולא רק לעסקים גדולים. בוודאי אם מדובר באתרים וחנויות שמפעילים אותם גורמים מקומיים.

דרך אחרת להעביר את המסר היא, לרכוש בגדים ממוחזרים או בגדים משומשים באיכות גבוהה. המסר כאן הוא שגם בגדים כאלה יכולים לשמש אותנו, יתרה מזו, הרעיון הוא שמה שחשוב בסופו של דבר זה איכות הבגד ולא עד כמה הוא חדש ואופנתי.

הורים רבים משתמשים בבגדים בשביל להעביר מסרים חינוכיים שונים, למשל, אפשר לקנות בגדים שיש עליהם ציורים של חיות עם שמות, בגדים עם אותיות באנגלית, בגדים עם תרגילים פשוטים בחשבון. דברים שיכולים להוות בסיס ללמד את הילד דברים שונים. ברור מאליו שהבגדים לא יחליפו את השלב בו אנחנו יושבים עם הילד ומסבירים לו את אותם דברים, אך הם בהחלט יכולים להוות בסיס מסוים עבורו.

אגב, הרבה הורים נוהגים לרכוש לילדים שלהם בגדים עם מסרים חיוביים, בין היתר כאלה שמגובים בדמויות שילדים אוהבים ומתחברים אליהם. זה גם יכול להקנות להם ערכים חינוכיים שונים, ותוך כדי שימוש בדמויות שהילדים מעריצים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד