התאמת זר הפרחים לסוג האירוע

התאמת זר הפרחים לסוג האירוע

כמה פעמים הגעתם אל אירוע מסוים וגיליתם שיש אי התאמה מסוימת בין העיצוב לבין אופי האירוע או המיקום בו הוא נערך. לא ידעתם לשים את האצבע איפה בדיוק יש את אותה אי התאמה, אך מהר מאוד הבנתם שיש לחוסר ההתאמה שבין הפרחים לסוג האירוע, חלק משמעות בכך.

התאמת זר הפרחים לסוג האירוע

זה יכול לקרות בהרבה אירועים וזה יכול לקרות מסיבות שונות, חוסר ההתאמה שבין הפרחים בהם בוחרים להשתמש לאירוע כזה או אחר. נכון שבאופן עקרוני אנחנו אמורים לדעת להבין מסוג האירוע ואופיו, איזה פרחים אמורים להיות בו, אך במקרים מסוימים המוח שלנו מבקש להיות יצירתי יתר על המידה וזה לא תמיד עובד.

למשל, אנחנו יכולים למצוא פרחים כהים באירועים משמחים, אנחנו יכולים למצוא פרחים שמסמלים לוויות ואירועים עצובים דווקא בשמחות, אנחנו יכולים למצוא פרחים צבעוניים וחגיגיים באירועים עצובים וזה עוד לפני שדיברנו על אלמנט אחר וזה העיצוב של הפרחים. הרי כל הרעיון של התאמת זר פרחים  איכותיים לאופי האירוע מתייחס גם לכל מה שקשור לעיצוב שלהם, אנחנו לא היינו רוצים למשל, להציג בלוויה עיצובי פרחים שמתאימים לימי הולדת דווקא.

התאמת זר פרחים לסוג האירוע זו אומנות של ממש, ואנחנו יכולים למצוא לא מעט גורמים שמתמחים בכך. למעשה כל מעצב פרחים וכל מי שעוסק בתחום מתמחה בנושא. אנחנו צריכים פשוט למצוא את האנשים הנכונים לכך, וחשוב לא פחות אם לא יותר, לספק להם הסבר מלא אודות אופי האירוע, מה המשמעות שלו, מי אמור להיות בו, מתי הוא נערך, ואז הם יוכלו לבחור עבורנו את הפרחים המתאימים עם העיצוב הנכון.

לכן, מוטב שאנחנו לא נשאיר את זה בידיים שלנו. נכון שאנחנו מכירים את נפש האירוע ואת מאפייניו, אך אנחנו לא יכולים לדעת בוודאות אילו זרי פרחים יכולים להתאים, אלא אם יש לנו ידע וניסיון גם מהיבט זה. מאחר ולמרביתנו אין, וגם אם יש אין זה אומר שזה מספיק, מוטב להשתמש בידע ומקצועיות של איש מקצוע, כך אנחנו נוכל ליהנות מהתאמה מלאה של הזר לאירוע.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד