בשביל שלא תתקעו בצד הדרך...זה מה שחשוב שיהיה באוטו שלכם

ציפוי חלונות לרכב להגנה על העור וסינון UV

היום המודעות להגנה על העור מפני קרני השמש רק הולכת וגדלה. יותר ויותר אנשים מודעים לנזקי השמש, לקמטים ולפיגמנטציה שהיא יוצרת וכמובן לסיכון לפתח את סרטן העור, כתוצאה מחשיפה לשמש. רוב האנשים למשל, מקפידים להימרח בקרם הגנה בטרם ההליכה לים או לבריכה, רבים אחרים מקפידים לעשות זאת גם כאשר הם יוצאים להליכה ארוכה בחוץ למשל. אך מרבית האנשים אינם מקשרים את השהייה ברכב, לבין החשיפה לשמש. אומנם בזמן הנסיעה ברכב אנחנו נמצאים לכאורה בחלל סגור, אך חשוב לזכור כי חלונות הרכב אינם אטומים למעבר קרני השמש, ולכן קרני  – UV יכולות לעבור בקלות דרך החלונות ולגרום לכוויות בעור. ילדים ואנשים אחרים בעלי רגישות גבוהה לקרני השמש, חייב להקפיד להימרח בקרם הגנה בטרם הנסיעה. פתרון קבוע ונוח יותר, יהיה התקנה של חלונות כהים לרכב. ציפוי חלונות לרכב להגנה על העור וסינון UV, נחשב לפתרון המתקדם, היעיל והמשתלם ביותר, שקיים היום בשוק.

ציפוי חלונות לרכב

ציפוי חלונות לרכב להגנה על העור וסינון UV – כל היתרונות במוצר אחד

ציפוי חלונות הרכב במדבקות מיוחדות אשר מכהות את החלון ומאפשרות סינון של קרני השמש, נחשב לפתרון הזול והיעיל ביותר לצורך ההגנה על העור והפחתת החשיפה לשמש. ניתן היום למצוא בשוק שיטות שונות המאפשרות להשחיר את חלונות הרכב, אך השימוש במדבקות נחשב לזול ולמשתלם מכולם. מדובר על מדבקות העשויות משתי שכבות איכותיות, ובנוסף לכך קיימת שכבה נוספת של סיליקון, שמטרתה להגן על חלונות הרכב מפני שריטות. המדבקות עשויות מחומר מיוחד, אשר מאפשר לסנן את קרני ה – UV, ובכך להגן הן על נוסעי הרכב והן על הרכב עצמו מפני ההשפעה המזיקה של קרני השמש. קרני ה – UV ידועות בהשפעה ההרסנית שלהן על העור ועל העיניים, אך הן הרסניות לא פחות לריפוד של הרכב, לציפוי של ההגה ולכל ציפויי הפלסטיק הקיימים ברכב.

לסיכום, ציפוי חלונות לרכב להגנה על העור וסינון UV מהווה את הפתרון המושלם עבור כל מי שרגיש לקרינת השמש. כמו כן, מדובר על ציפוי אשר מאפשר להפחית את הטמפרטורה ברכב, ולאפשר נסיעה נעימה יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד