חימום תת רצפתי

חימום רצפתי – החימום המושלם

חובבי חורף או לא, אין ספק שלדבר המפנק הזה תסרבו. בזמן שבחוץ הגשם סוחף חימום רצפתי יחמם לכם את חלל הבית ויעניק את התחושה הנעימה ביותר. אם טרם שמעתם על המוצר הזה, מעולם לא חוויתם מערכת חימום רצינית.

חימום רצפתי הוא מוצר שפועל בצורה איכותית בעיקר בזכות שכבת בידוד טובה. השכבה הזאת צריכה להיות מונחת באופן תקין בין גוף החימום לבין הרצפה המונחת מעליה וכדאי לדעת כי אנשי המקצוע שלכם חייבים להיות מקצועיים מומלצים ומנוסים בתחום, אם הדירה שלכם היא בבניין אז במידה ושכבת הבידוד לא מותקנת נכון היא עלולה לחמם את יסודודת הבניין או את החלל מתחת לקומה שלכם.

חימום תת רצפתי

מערכות החימום הללו הן אפקטיביות ואמינות בזכות פיתוח ושכלול של השנים האחרונות בחום. הן חוסכות באנרגיה (כמובן בהשוואה למערכות אחרות בתחום ההסקה) והיתרון הייחודי שלהם כמוצר חימום רצפתי הוא שהמוצר ממוקם מתחת לרצפה.

השיטה הנפוצה במערכות חימום רצפתי  היא זו המסתייעת במשאבות חום. המערכת עצמה משתמשת בתרמוסטט המאפשר את האפשרות לכוונון עוצמת החימום בכל מקום. הבידוד עצמו ממוקם מתחת לרצפה ומייעל את החימום באופן ששומר עליו בלי להשקיע את האנרגיות המקסימליות. התוצאה היא חימום נעים, אחיד שלא גורם לאוויר להתייבש.

מערכת הבקרה של ההבית החכם ומערכת החשמל החכמה יכולה להשתלב מצוין עם מערכות חימום מהסוג הזה ומאפשרות עוד צד לבקרה הטכנולוגית המשוכללת.

למה הבידוד בעצם הכי חשוב

שניה לפני שתלכו לקנות את המוצר הנפלא הזה, וודאו שאתם קונים אותו ומתקינים אותו דרך אנשי המקצוע הכי מנסים, מומלצים ומומחים בתחום. כל איש מקצוע מנוסה ומומלץ יודע שהבידוד הוא הכי חשוב ובמדיה ואינו מותקן כראוי קיימת פגיעה בחסכון האנרגיה והחימום עצמו גם לא יהיה אפקטיבי או בלעדי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד