fan-2392403__340

מאווררים – מדוע משתלם לנו לקנות אותם?

עוד מעט יתחיל לו הקיץ באופן רשמי, ואנחנו נצטרך להחליט כיצד אנחנו רוצים להתמודד עם השמש והחום הכבד. לרשותנו כמה אופציות שיכולות לעזור לנו, אנחנו רק צריכים להחליט מה השיטה שהכי נראית לנו.

מרבית הישראלים, מן הסתם, מכירים את הקיץ הישראלי, ויודעים עד כמה הוא חם, יש לא מעט אשר מחכים לו בשביל ללכת לים ולמקומות אחרים, אך לצד זה, לא מעט ישראלים בוחרים ובצדק, להשתמש בכמה שיותר אמצעים בשביל להתמודד איתו, בין אם זה בבית ובין אם זה במשרד. 

כך למשל, הם יכולים לבחור בין מערכות מיזוג אוויר כמו מזגנים למיניהם לבין מאווררים. בשנים האחרונות, אף על פי שהמזגנים הופכים מאוד מתוחכמים ומשוכללים, לא מעט ישראלים דווקא בוחרים להשתמש במאווררים וכפי שנוכל לראות מיד, הם עושים זאת בצדק.

צריך לומר, אנחנו יכולים למצוא מאווררים מסוגים ובגדלים שונים, כאלה שמתאימים למבנים פתוחים וסגורים, כאלה שמתאימים להתקנה על התקרה וכאלה שמתאימים להתקנה על קיר או להצבה על שולחן וכן מאווררי רצפה. כל אחד מהם מספק את השירות שאנחנו מחפשים עבור הצרכים שלנו.

אז למה משתלם לנו לקנות מאוורר?

ראשית, זה יותר זול. הרבה יותר זול לקנות מאוורר מתקדם ומשוכלל מאשר מזגן פשוט. לפעמים הפערים מגיעים בדמות עשרות אחוזים.

שנית, זה יותר זול לתחזק ולהפעיל אותו. עלויות ההתקנה הן נמוכות, עלויות השימוש נמוכות, צריכת החשמל היא נמוכה בעשרים אחוז לפחות, הרבה יותר חסכוני.

שלישית, מאווררים הם כלי יותר נעים ונוח לשימוש. כשאנחנו מרגישים את האוויר שיוצא ממנו, אנחנו יכולים לחוש עד כמה הוא נעים ביחס לאוויר הסינתטי שיוצא ממזגן.

ארבע, אנחנו יכולים לבחור היכן להתקין אותו, באופן כזה שיתאים לעיצוב של המבנה, אנחנו יכולים למצוא מאווררים מעוצבים וססגוניים.

חמש, קל יותר לפרק ולנייד אותו אם רוצים, בוודאי שקל יותר להעביר אותו מחדר לחדר במידת הצורך.
שש, בסופו של יום, מאווררים הם כלי הרבה יותר פשוט לתפעול, נוח לשימוש, הוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד