שמלות כלה עדינות וקלילות

שמלות כלה עדינות וקלילות לחתונות צהריים

לקראת החתונה נשים רבות מתכננות את השמלה שהן הולכות ללבוש ביום המיועד. הרבה עושות זאת עוד הרבה לפני שהן בכלל פגשו את החתן הנבחר. שמלות של כלה הן בגדר גולת הכותרת של כל אישה ביום חתונתה, ולכן ישנו חיפוש בלתי נגמר אחר אותה השמלה שבה כל כלה נראית ממש כמו נסיכה למשך של ערב נפלא אחד.

העיצוב של שמלות הכלה מאוד השתנה עם השנים, ונראה כי ישנה חזרה אל המקורות שבהם ישנן שמלות כלה יותר מעודנות ועם הרבה פחות נפחים. באזורים שבהם מזג האוויר הוא הרבה יותר חם, זה עוד יותר בולט לראות כיצד השכבות של שמלת הכלה יורדות, ויותר שמלות דקיקות ועדינות הן הבחירה המועדפת על הרבה כלות.

שמלות כלה עדינות וקלילות

טרנד של שמלות רומנטיות

אחד מן הטרנדים היותר בולטים עבור אירועי חתונה הוא זה שמראה כי שמלות של כלה כבר לא מאופיינות באותה קצפת ענקית שהייתה מזוהה עם כל הנסיכות של דיסני שחיו באושר ואושר מאז אותו רגע קסום של החתונה עם הנסיך הנבחר. שמלות הכלה היותר פופולאריות הן כאלה שלא כוללות נפח בכלל, אלא יותר מזוהות עם מראה נופל הבנוי מבדים רכים ונעימים על הגוף כמו משי ותחרה.

העידן הנוכחי של שמלות הכלה הוא העידן הרומנטי, שבו השמלות ארוכות, הבדים הם דקיקים ואפילו רואים מחשופים נדיבים אם בחלק האחורי ואם בחלק הקדמי. אחת מן הסיבות לבחירה הזו היא בשל העובדה כי מזג האוויר הישראלי מכתיב במידה ניכרת גם את הבחירה של שמלת הכלה הכי עדינה שאפשר.

התאמה מושלמת למזג אוויר ישראלי

חם בארץ הקטנה שלנו. זה בולט עם מזג אוויר שהוא ברובו המכריע נעים עד לחודשים שבהם הוא נעשה ללוהט עד מאוד, ואיתו יורדות להן שכבות גדולות של בגדים. אנשים מחפשים אחר בגדים מבד נושם ודקיק ככל הניתן, וגם אנשים אשר נמצאים במעמד בכיר בעבודה לא ממש מגיעים עם חולצה ארוכה מכופתרת וג’קט ממעל.

לכן, גם באירוע של חתונה שהוא מאוד יוקרתי, עדיין יכולים לראות שמלת כלה מאוד מרשימה, אבל כזו אשר הולמת את מזג האוויר החם, וכזן אשר יכול מאוד להתאים אל חתונה בשעות של הצהריים או בשעות של ערב ביום של חמסין מאוד לא רענן.

מבחר רחב של דגמים

הטרנד של שמלות כלה עדינות נעשה כל כך בולט עד כי ניתן לראות שהדגמים הם רבים ומאפשרים לכל אישה, עם כל גזרה כמעט להיכנס אל שמלת כלה בעלת מראה רומנטי ועדין, ולא כזו אשר נפוחה ונראית יותר מידי תחפושת ופחות מידי שמלה שמתאימה אל האווירה הישראלית שהיא קצת יותר צנועה.

ישנן שמלות שמתאימות לנשים שאוהבות מחשוף נדיב על גופן, שמלות שמגיעות עם מחטב שעושה חסד עם אזורים יותר בעיתיים, שמלות שמגיעות רק עם תחרה לכל אורכן ושמלות שמעוצבות על ידי מעצבים מפורסמים שתופרים כל חלק ומצמידים כל פנינה בצורה ידנית לגמרי.

מחמיא לנשים עם גזרות דקיקות

הגזרות של שמלות רומנטיות עבור כלה הן בהחלט כאלה אשר נראות נצחיות למדי, כאלה שלא ירגישו כמו תחפושת גם אם מביטים בתמונות החתונה עשור אחד קדימה. אבל הבחירה של שמלה הצמודה אל הגוף בצורה שכזו עדיין תחמיא באופן די ברור עבור נשים שיש להן גזרה דקה, וכאלה אשר מתכננות אירוע של חתונה במזג אוויר הלוהט של הקיץ, ועם השמלה הדקיקה הזו מעוניינות לחגוג כמו שצריך ולא להתמודד עם בעיה של שמלה שמקדמת עוד ועוד הזעה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד