פתרונות פלסטיק למטבח מאת קורטיקו

אם אתם תמיד מוצאים את המטבח שלכם מבולגן לאחר העבודה שאתם מבצעים בו, אם אתם לא מוצאים את ‘הידיים והרגליים’ שלכם במטבח, ואם החלל הזה בבית תמיד נראה כמו אחרי מלחמה –  חשוב שתדעו כי בין אם מדובר במטבח בבית פרטי, בדירה קטנה או אפילו במטבח הנמצא במשרד: חשוב שיהיו לכם כמה פתרונות פלסטיק יצירתיים שיסייעו לכם לשמור על הסדר במקום.

חברת קורטיקו היא חברה אשר המוצרים שלה נחשבים עמידים ואיכותיים כמו גם כאלה שמאפשרים שלל פתרונות מוצרי פלסטיק לארגון הבית, החצר והמטבח.

איזה מוצרים יהפכו את המטבח שלכם מאזור מלחמה לאזור יפה ומסודר?

פתרונות פלסטיק למטבח

הנה כמה דוגמאות:

  • ניילונית נשלפת בקלות – אם אתם רוכשים ניילוניות רגילות מהסופר מרקט ותמיד נתקלים בקושי לשלוף ולחתוך את הניילון הנצמד, חשוב לדעת כי באמצעות ניילונית הנשלפת בקלות מבית קורטיקו ניתן לנהל את המטבח בצורה יעילה יותר.באמצעות מתקן הניילון של החברה אפשר ליהנות מפתרון מעולה ואסתטי לאחסנה ושימוש של נייר אלומיניום וניילון נצמד במטבח בקלות, תוך שימוש במתקן ידידותי שמקנה הרכבה קלה. המתקן עשוי מפלסטיק איכותי ועמיד, הוא חזק ויציב, ובעל עיצוב ארגונומי לנוחות מרבית.
  • קופסאות אחסון – קופסאות אחסון הפכו לאלמנט אשר באמצעות ניתן לנהל את העניינים במטבח, כאשר לאחר שאנו מסיימים לבשל או לאכול אנו רוצים לארוז בקלות את השאריות וליהנות מהן למשך כל השבוע. בנוסף חשוב לארוז את האוכל בקופסאות עמידות וחזקות גם למקפיא במידה והכנו אוכל שאנו רוצים להפשיר בכל יום במהלך השבוע.לשם כך קיימות קופסאות אחסון עם אטימה שקטה, שמירה מעולה על הטריות, גדלים נוחים ומגוון צבעים שמאפשרים הפרדה וזיהוי המאכלים השונים.קופסאות האחסון של חברת קורטיקו מאפשרות פונקציונליות, איכות גבוהה, פלסטיק עמיד עשוי פוליפורופילן, התאמה למיקרוגל ולמדיח הכלים תוך שמירה על מקסימום אסתטיקה.
  • פח מצחייה – דרך נוספת לעבוד במטבח בצורה יעילה היא באמצעות פח מצחייה איכותי! כאשר הפח נפתח בקלות כמו הפח של חברת קורטיקו: ניתן ללא מגע יד להפטר מפסולת בקלות ללא צורך במאמץ או בהתכופפות.
  • סלסלות לסדר במטבח – אם הכלים שלכם תמיד מפוזרים, אם ישנו ‘פיצפקעס’ מפוזר בכל רחבי המטבח, הארונות והמגירות: זה הזמן לעשות סדר עם סלסילות עגולות או מלבניות מרובעות וכאלה שמחזיקות מעמד לאורך זמן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד