ביקורת פנימית

ביקורת פנימית

אין ספק כי כל בעל עסק צריך לנהל את ענייניו בצורה חכמה וללא טעויות. למעשה ניתן לומר כי התחום של ניהול סיכונים הוא משמעותי ביותר ויכול להשפיע על העסק בצורה ניכרת. ככל שהמנהלים בעסק יותר מודעים לנושא של ניהול הסיכונים כך הם יוכלו לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר ולהבטיח כי העסק לא ייקלע לקשיים. המודעות לסיכונים העומדים בפני העסק היא חשובה ביותר ולא ניתן להפריז בחשיבותה וכך ניתן לראות כי יותר ויותר בעלי עסקים מפתחים מודעות לנושא ושמים עליו דגש. כחלק מכך ניתן לראות כי מקומות עבודה רבים מפתחים את מערכי הביקורת הפנימית שלהם. ההבנה היא כי ביקורת פנימית יכולה להשפיע בצורה דרמטית על העסק ולאפשר לו לאתר סיכונים ואפילו הונאות המתבצעות על ידי העובדים וכך להבטיח כי העסק ינוהל בצורה הטובה ביותר שיש. הקטנת הסיכונים באמצעות הביקורת הפנימית היא רבת משמעות וניתן לומר כי היא חשובה ביותר לכל עסק.

ביקורת פנימית

מדוע כדאי להיעזר בביקורת פנימית חיצונית?

ההבנה כי ביקורת פנימית חשובה ביותר בעולם העסקי כיום צריכה לחלחל אל כל מנהל ומנהל. כמו כן יש להבין כי פעמים רבות לא די בביקורת פנימית שנעשית על ידי מבקר הארגון ויש להיעזר בביקורת חיצונית בכדי למצוא את הכשלים ואת הסיכונים והבעיות בעסק. לעתים כאשר מדובר על עסקים גדולים אי אפשר להסתפק במבקר פנימי ויש להיעזר במבקר חיצוני וזוהי נקודה שאתם צריכים להפנים ולהבין. אל תזלזלו בנושא זה וזכרו כי הוא חשוב ביותר ויכול להשפיע עליכם מאוד. על כן עשו הכול בכדי לבחור מבקר חיצוני אשר יעזור לכם לבצע את הביקורת הפנימית על הצד הטוב ביותר.

מי אמור לבצע ביקורות פנימיות?

עד עכשיו דיברנו על הנושא של ביקורת פנימית אך לא נגענו בשאלה מי אמור לבצע אותה. התשובה היא שמי שמבצע את הביקורת הפנימית הם לרוב רואי חשבון. אך כאשר אתם פונים אל רואה החשבון אתם צריכים להבטיח כי יש להם הבנה גם בעסק שלכם וזאת בכדי להבטיח כי הם יוכלו לבצע את התפקיד שלהם על הצד הטוב ביותר שיש.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד