מה חשוב שיהיה באוטו

האם שווה להשחיר את חלונות הרכב?

ימי השרב והחום כבר פה, ורבים מחפשים אחר הדרך שבה הם יוכלו להקל על אורח חייהם במזג האוויר הים תיכוני שנוטה להיות חם ואפילו חם מאד!

אחת השיטות להורדת החום ולקבל רכב צונן, היא השחרת חלונות הרכב, כאשר באמצעות השחרה ניתן להוריד את טמפרטורות הרכב באופן משמעותי ואף ליהנות מאיכות חיים טובה יותר.

אבל כיצד מתבצע תהליך השחרת החלונות? מהן היתרונות של השיטה? והאם זה בכלל שווה? כל המידע והתשובות בהמשך.

השחרת חלונות לרכב

לפני הכל- מה זה השחרת חלונות?

השחרת חלונות הרכב הוא תהליך שנעשה על מנת להכהות את חלונות הרכב תוך שבעבר היום מבצעים את הפעולה על ידי מדבקות כהות (מה שלא היה יעיל וזאת משום שהמדבקות נטו להתקלף), תוך שכיום באמצעות טכנולוגיית לייזר ייחודית יכולים רבים ליהנות מחלנות כהים וזאת לאחר פירוק מקצועי של החלונות, הכנסתן אל מכונת הלייזר שהמכהה את החלונות בבטיחות ולאחר מכן החזרת החלונות כהים ומעוצבים בסגנון יפה וקלאסי לרכב.

אבל מהן היתרונות של חלונות כהים?

חלונות כהים לרכב מקנים מגוון יתרונות ביניהם:

ירידת טמפרטורה – החלונות הכהים עוזרים להוריד את הטמפרטורה בחדר במידה רבה.

קירור מידי – באמצעות חלונות כהים לא חם מאד ברכב כאשר נכנסים איליו ולא צריך להמתין דקות ארוכות שרק המזגן יצנן את האוויר ברכב.

סינון UV – חלונות כהים המושחרים בשיטה ייחודית הם כאלה שמעניקים סינון UVמפני קרינה. סינון כזה מונע פגיעה מקרני השמש החזקות.

שמירה על ריפוד הרכב – באמצעות חלונות כהים ניתן למנוע כניסה של קרני שמש חזקות ובכך להגן על ריפוד הרכב ולהאריך את חייו.

חסכון בדלק – רכב המוגן בחלונות כהים מקנה יכולת לחסוך בדלק משום שכאשר הרכב מווסת מבחינת הטמפרטורה שלו נעשה שימוש נכון וחסכני יותר בחשמל.

אלגנטיות – רכב בעל מראה של חלונות כהים מספק פתרון אלגנטי בעיצוב הרכב. כיום אנשי עסקים, סלבים ושאר אנשים שרוצים פרטיות: מכהים את חלונות רכבם.

מקסימום פרטיות – עוד אפשר לקבל מקסימום פרטיות באמצעות חלונות כהים.

אבל האם זה שווה?

כיום הקהיית חלונות נעשית בטכנולוגיה שנחשבת אטרקטיבית גם בדרך שהיא מתבצעת וגם במהירות שלה ולכן היא שזמינה יותר ומחירה  אינו גבוהה. בכך יכולים אנשים לשמור על רכבם – אבל חשוב מכל לשמור על עצמם מן החום הגבוהה.

אז אם אתם רוצים ליהנות מרכב נעים, אלגנטי, וכזה שלא צריך להחליף אץ הריפוד שלו או לסבול מדקות ארוכות של חום עד שהמזגן שלו יעבוד – השחרת חלונות לרכב היא כנראה הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד