29369

כיצד לשמור על בריאות הילדים בעזרת מוצרי אלטמן?

ילדים הם העתיד שלנו, הם הדור הבא שהולך למצוא את התרופה למחלת הסרטן, הם אלו שימשיכו לפתח את הטכנולוגיה שלנו וליצור עולם טוב ובטוח יותר. אך כדי שיוכלו להגשים את כל העתיד המרהיב הזה, קודם כל הם צריכים לשמור על הבריאות שלהם ולקבל את כל הוויטמינים והמינרלים הנחוצים כדי להתפתח ולהתחזק. ברמה העקרונית, אם אתם מקפידים איתם על תזונה בריאה ומאוזנת, כמות מספקת של פירות וירקות כל יום וחלבון מלא בכמות נכונה – אתם מסודרים. אך רוב ההורים היום עסוקים בקריירה שלהם, מגיעים הביתה ואין להם את האנרגיה הדרושה כדי לשכנע את הילד לאכול עוד קצת ירקות במקום החטיף או השוקולד שהם כבר מחזיקים ביד. בדיוק בשביל מצבים אלו, חברת אלטמן פיתחה ליין של מוצרים המיועד במיוחד לילדים כדי להבטיח שלא יהיו להם חסרים תזונתיים, גם אם התזונה שלהם לא מושלמת.

אילו מוצרי אלטמן מתאימים במיוחד לילדים?

כאמור, ישנו מגוון גדול של מוצרים שיכולים להבטיח לכם את השקט הנפשי שלו אתם זקוקים כדי להיות רגועים ולדעת שהילדים שלכם מטופלים היטב. לכל ילד יש את החולשות שלו, ולכן חשוב לבחור מוצר של חברת אלטמן שיספק את הפתרון לבעיה זו. למשל, ילד שנוטה להצטנן בקלות, מסתובב כל הזמן עם אף סתום ונזלת ומתלונן על כאבי גרון – זהו ילד שכנראה מערכת החיסון שלו לא חזקה מספיק. ויטמין סי מיוחד המיועד לילדים יכול לספק את הפתרון המושלם לבעיה היות ומדובר בוויטמין סי מסיס במים המגיע במינון גבוה ומחזק משמעותית את מערכת החיסון של הילד.

הפורמולה מגיעה בצורת דובוני ג’לי בטעם פטל או תפוז שכל ילד יאהב לאכול, היות ומבחינתו מדובר בסוכריה טעימה ולא בתרופה שצריך לקחת. ילדים רבים סובלים מבעיות עיכול הכוללות בין היתר נפיחות, עצירות, כאבי בטן טורדניים וכדומה. אחד הפתרונות היעילים ביותר לתופעה הוא נטילה של פרוביוטיקה המתאימה במיוחד לילדים. מדובר בפרוביוטיקה המגיעה בצורת דובוני ג’לי בטעם פטל, ומעניקה לילד מינון גבוה של חיידקים פרוביוטיים וסיבים תזונתיים.

להזמנת מוצרים של חברת אלטמן באתר טבע קסטל כנסו לכאן: https://www.tevacastel.co.il/items_by_manufactors.aspx?id=13

חשוב במיוחד ליטול את התוסף במידה וקיים שימוש באנטיביוטיקה הידועה כהורסת את פלורת המעיים ובכך פוגעת משמעותית בתהליך העיכול. תוסף נוסף שכל ילד צריך לקחת כדי להבטיח התפתחות תקינה הוא מולטי ויטמין פלוס המכיל את כל הוויטמנים והמינרלים שהילד שלכם זקוק להם. התוסף מגיע בצורת דובוני ג’לי בטעם פירות, כך שלא יהיה קשה מידי לשכנע את הילד ליטול אותו.

לסיכום, על מנת לשמור על בריאות הילדים ולאפשר להם התפתחות טובה ומהירה חשוב להקפיד על מערכת חיסונית חזקה וקבלת כל הוויטמינים והמינרלים הנחוצים להם. במידה והתזונה לא מספיקה, מומלץ ליטול תוספי תזונה שישלימו את החסר ויאפשרו לילד את כל הרכיבים שלהם הוא זקוק כדי לחיות חיים בריאים ומאושרים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד